Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Hei Vet vaksinen mest sannsynlig ikke kommer før neste år,men hva tror dere? Vet det er vanskelig og spå, men jeg tenker mellom Oktober og Desember engang er det meste vanlig ❤️ Håper alle har det fint Anonymkode: 1ce6e...eee
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 Jeg tenker at når de finner en medisin som har effekt for de sykeste pasienter vil mye normalisere seg. Grunnen til alle tiltakene nå er jo fordi vi ikke har noe å stå i mot med og hjelpe de som trenger det. Og akkurat dette forskes det jo for fullt på verden rundt. Noe tidspunkt er umulig å sette, men mitt gjett er at det vil være en god stund før vaksinen er klar. Anonymkode: 14b7f...dfc
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #3 Skrevet 22. april 2020 det er sant leste at vaskinen mest sannsynlig ikke kommer før høsten 2021 Anonymkode: 1ce6e...eee
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at når de finner en medisin som har effekt for de sykeste pasienter vil mye normalisere seg. Grunnen til alle tiltakene nå er jo fordi vi ikke har noe å stå i mot med og hjelpe de som trenger det. Og akkurat dette forskes det jo for fullt på verden rundt. Noe tidspunkt er umulig å sette, men mitt gjett er at det vil være en god stund før vaksinen er klar. Anonymkode: 14b7f...dfc Merkelig nok så er det malariamedisin som har hatt god effekt på pasienter - som snakkes ned fordi "noen" ønsker å tjene store summer på vaksine istedet. De vil jo ikke tjene disse summene på vaksine dersom vi finner et annet legemiddel først, som kan hjelpe de sykeste... Anonymkode: 48192...901
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #5 Skrevet 22. april 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Merkelig nok så er det malariamedisin som har hatt god effekt på pasienter - som snakkes ned fordi "noen" ønsker å tjene store summer på vaksine istedet. De vil jo ikke tjene disse summene på vaksine dersom vi finner et annet legemiddel først, som kan hjelpe de sykeste... Anonymkode: 48192...901 Har selv gått på malariamedisin + antibiotika mot borreliose. Det hjalp, men det var slett ingen spøk! Ville absolutt ikke anbefalt noen denne kombinasjonen, hvis man kan unngå det. Når det gjelder vaksine, så tenker jeg mindre og mindre på det. Det finnes ingen (god) vaksine mot SARS og MERS, som er de virusene som ligner mest. Samtidig er nyhetene på covid-området stadig mer oppløftende; https://www.nettavisen.no/nyheter/denne-korona-teorien-loftes-stadig-frem-og-den-kan-forandre-alt/3423954785.html Anonymkode: 5a7d3...962
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #6 Skrevet 23. april 2020 Uavhengig av vaksine/medisin tror jeg dette vil berøre oss i år framover. I medias bildet vil det bli mindre fokus. Men sykehusenes hverdag vil komme til å bli veldig endret og preget i uoverskuelig framtid. Anonymkode: 56b96...309
Anonym bruker Skrevet 24. april 2020 #7 Skrevet 24. april 2020 Men tørr dere virkelig ta en utestet vaksine? Anonymkode: 28037...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå