Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Jeg begynner og bli så LEI, det er sikkert alle. Vi holder oss mest hjemme, er ute,men alene stort sett. vi har kun kontakt med besteforeldrene til barnet og pappan til barnet. Savner veldig crush mitt, Kollegaene, resten av familien og venner ❤️ Men jeg må dessverre belage meg på at jeg må holde meg slik som nå i alle fall over sommeren, siden jeg er i risikogruppen, men merker det skal bli godt og komme litt vekk, og ikke bare gå hjemme. Hvordan har dere det om dagen ? ❤️ Anonymkode: 91d77...31a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 Det er noe skikkelig dritt. Ingen fysisk kontakt eller nærkontakt med noen i det hele tatt. Anonymkode: 4589b...7a8
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #3 Skrevet 22. april 2020 Helt fint. Jobber på sykehus så dagene går som normalt. Ute i sola på ettermiddagene og barnet mitt klarer hjemmeskole helt fint selv. Merker ikke så mye til coronanen. Anonymkode: 930ad...c4f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 Skjønner deg godt. Er selv i permisjon med yngste barnet, har to barn i skolealder og ett bhg-barn. Det var veldig kjærkomment med bhg igjen. Jeg er veldig sosial til vanlig og savner det fryktelig. Ser frem til alt dette er over. Anonymkode: 2274e...dfd
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #5 Skrevet 22. april 2020 Godt og høre at flere synes dette er tungt ❤️ men samtidlig er jeg glad for og høre at det går så fint med deg Anonym #3 Anonymkode: 91d77...31a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #6 Skrevet 22. april 2020 Jeg er alene med 3 barn og er en introvert einstøing, så dette går helt supert for meg. Anonymkode: 125a6...961
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #7 Skrevet 22. april 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Helt fint. Jobber på sykehus så dagene går som normalt. Ute i sola på ettermiddagene og barnet mitt klarer hjemmeskole helt fint selv. Merker ikke så mye til coronanen. Anonymkode: 930ad...c4f Er det ikke innlagt mange med corona på sykehuset da? Anonymkode: d98e7...e1f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #8 Skrevet 22. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke innlagt mange med corona på sykehuset da? Anonymkode: d98e7...e1f Det er per dags dato 131 innlagte i hele Norge, en befolkning på over 5 millioner. Så det er få innlagte corona pasienter i Norge. Anonymkode: a73fe...20c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #9 Skrevet 22. april 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke innlagt mange med corona på sykehuset da? Anonymkode: d98e7...e1f 2 stk Anonymkode: 930ad...c4f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #10 Skrevet 22. april 2020 Jeg er litt på jobb for tiden, litt jobb og litt hjemmekontor. Men mannen har hjemmekontor, så vi går mye og trår oppi hverandre her. Heldigvis har det vært nydelig være noen dager nå, så vi har hatt sjans til å møte besteforeldre ute - med god avstand. Men i alle fall sånn at vi kan se at det har det bra og slå av en god prat med kaffe fra egen termos og matboks med egen mat. Jeg får jo dekket litt på jobb, men ellers har vi (både mannen og jeg) en del grupper og vennesammenkomster på nett, og det hjelper litt. Det er tidvis tungt, men det kunne jo ha vært så mye verre, så vi må bare komme oss gjennom dette. Men jeg orker ikke å tenke på at dette mer eller mindre kanskje kommer til å vare langt ut i neste år. Anonymkode: e4c99...adb
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #11 Skrevet 23. april 2020 så bra mange liker seg hjemme. Jeg elsker og være med sønnen,men han er med faren også, så blir ensom når jeg er alene, savner de jeg ser til vanlig,men vil ta hensyn til meg selv og andre,men kunne vel gått ille hvis jeg ble smittet, og sønnen trenger meg Anonymkode: 91d77...31a
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #12 Skrevet 23. april 2020 Sett bort fra at grunnen er skummel, så har jeg nytt disse ukene til fulle! Hjemmeskole for en andreklassing og hjemmekontor for meg har gått smertefritt. Det har vært mye fint vær, så vi har vært ute på tur hver dag. Mini har hatt en koronavenn som de har byttet på å være hos hverandre, så jeg har fått små pusterom, og ellers storkoser vi oss sammen. Jeg ser med vemod på at det tar slutt i morgen, men det er nå likevel best å komme tilbake til noenlunde normalen. Men det blir tomt med hjemmekontor alene. Anonymkode: a3da3...8d9
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #13 Skrevet 23. april 2020 Når det blir trått prøver jeg å tenke på hvor heldige vi egentlig er her i landet og at dette er et luksusproblem. Vi er veldig flinke til å sutre her i Norge. Jobbe mye er slitsomt, ha ungene mye hjemme er krise, de blir jo usosiale. Også så slitsomt da gitt osv osv Anonymkode: ef0e5...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå