Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Hvordan foregår det? Bør vi rydde ekstra? Servere noe? Anonymkode: 2dc80...e79
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 rydd som om du får vanlig besøk. Skal de snakke med barna kan det være greit å rydde rommene dems, selv om jeg tror de skjønner at barn roter Vi har servert litt drikke og lett frukt. De er på mange besøk, så begrenser seg hva de orker å spise hele dagen Anonymkode: d02fe...5fa
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #3 Skrevet 22. april 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: rydd som om du får vanlig besøk. Skal de snakke med barna kan det være greit å rydde rommene dems, selv om jeg tror de skjønner at barn roter Vi har servert litt drikke og lett frukt. De er på mange besøk, så begrenser seg hva de orker å spise hele dagen Anonymkode: d02fe...5fa Fikk beskjed i dag om at vi skal være ute. ☀️ Anonymkode: 2dc80...e79
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Fikk beskjed i dag om at vi skal være ute. ☀️ Anonymkode: 2dc80...e79 Ja hvis det er i nær fremtid så stemmer nok det Anonymkode: d02fe...5fa
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #5 Skrevet 22. april 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: rydd som om du får vanlig besøk. Skal de snakke med barna kan det være greit å rydde rommene dems, selv om jeg tror de skjønner at barn roter Vi har servert litt drikke og lett frukt. De er på mange besøk, så begrenser seg hva de orker å spise hele dagen Anonymkode: d02fe...5fa Det er vel heller ikke lurt å servere oppskåret frukt i forhold til korona? (sjølv om det ikkje er smitta her me bor). HI Anonymkode: 2dc80...e79
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #6 Skrevet 22. april 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan foregår det? Bør vi rydde ekstra? Servere noe? Anonymkode: 2dc80...e79 Dere behøver ikke å rydde ekstra i det hele tatt, det skal se ut omtrent som det pleier. Bor det barn i huset er det helt innafor med Lego på gulvet, fingermerker på stuevinduet og smuler på kjøkkengulvet. Jeg hadde nok passet på at det var sånn passelig fresh toalett og vask, gått med søpla og stabla oppvasken inn i oppvaskmaskinen. Hvis dere har lyst så er det hyggelig å sette fram f.eks et fat med boller eller frukt, men det er ikke forventet eller nødvendig. De skal bare prate litt og ta en titt på hjemmet og se at det er et egnet sted for barn å bo, de kommer ikke med hvit handske og sjekker for støv i vinduskarmer og kontrollerer at du har redd opp senga. Bare senk skuldrene og prat som med hvem som helst som titter innom. Lykke til med besøket. Anonymkode: 4f19a...8ad
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #7 Skrevet 22. april 2020 Her gikk de kun inn i rommene vi innviterte til så hun var verken på mitt rom eller på badet. Vi innviterte hun inn på rommet til sønnen min ettersom vise rommet sitt er det første han pleier å gjøre når vi har besøk. Jeg satt på golvet å lekte med han mens hun satt å observerte oss. Hun som kom til oss var veldig oppegående person å snoket ikke i skuffer;skap og kjøleskap. Jeg fikk bare posetive tilbakemeldinger etter hjemmebesøket faktisk,selv om jeg følte at det ble veldig kunstig. De kommer med konkrete tilbakemeldinger på hva de synes var bra,så det er jo greit å ta med seg. De kom aldri på flere besøk her å de henla saken ca en måned etterpå. Dette er nå 3 år å har ikke hørt noe mer fra de. Anonymkode: 87a68...a6a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #8 Skrevet 22. april 2020 Jeg har vært på flere hundre hjemmebesøk, og har opplevd alt fra bombet og illeluktende til gullende (kunstig) rent og ryddig, og fra ingen servering til middag og dessert. Jeg vil helst slippe å spise noe, jeg spiser jo mine måltider med familien hjemme og lunsjpause prøver jeg å få tid til mellom avtalene. Setter pris på vann og/eller kaffe. Vi vil gjerne se samspillet med barna, selv om vi vet at hjemmebesøk er en kunstig situasjon. Ikke ha det så rotete og skittent at vi blir bekymret for helse, og rydd gjerne bort sexleketøy og nakenbilder (jeg snakker av erfaring). Ellers er det viktigste du kan gjøre å trygge barna, forberede dem på å snakke med den som kommer på besøk, at det er helt greit å fortelle hvis de selv ønsker det, og at vi er der for å hjelpe. Anonymkode: 83405...ba6
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #9 Skrevet 22. april 2020 Vi serverte kaffe og bare noen kanelboller fra frysedisken.Syns det var greit å hvertfall servere noe Anonymkode: 87a68...a6a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #10 Skrevet 22. april 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vært på flere hundre hjemmebesøk, og har opplevd alt fra bombet og illeluktende til gullende (kunstig) rent og ryddig, og fra ingen servering til middag og dessert. Jeg vil helst slippe å spise noe, jeg spiser jo mine måltider med familien hjemme og lunsjpause prøver jeg å få tid til mellom avtalene. Setter pris på vann og/eller kaffe. Vi vil gjerne se samspillet med barna, selv om vi vet at hjemmebesøk er en kunstig situasjon. Ikke ha det så rotete og skittent at vi blir bekymret for helse, og rydd gjerne bort sexleketøy og nakenbilder (jeg snakker av erfaring). Ellers er det viktigste du kan gjøre å trygge barna, forberede dem på å snakke med den som kommer på besøk, at det er helt greit å fortelle hvis de selv ønsker det, og at vi er der for å hjelpe. Anonymkode: 83405...ba6 Du syns det er greit å komme med tips slik at hi kan skjule ev omsorgssvikt? Om det til vanlig er så skittent at det er helsefarlig og det ligger nakenbilder og sexleketøy og flyter så råder du at hun skjuler det for barnevernet? Slik at de får se en kunstig velfungerende heim, mens barna må fortsette å bo i elendigheten når bv er beroliget og borte? Du jobber nok ikke i bv. Skamme deg, skulle du. Anonymkode: f8fa3...351
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #11 Skrevet 23. april 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Du syns det er greit å komme med tips slik at hi kan skjule ev omsorgssvikt? Om det til vanlig er så skittent at det er helsefarlig og det ligger nakenbilder og sexleketøy og flyter så råder du at hun skjuler det for barnevernet? Slik at de får se en kunstig velfungerende heim, mens barna må fortsette å bo i elendigheten når bv er beroliget og borte? Du jobber nok ikke i bv. Skamme deg, skulle du. Anonymkode: f8fa3...351 Jøss og bevares ... hun rådet da ingen til å skjule omsorgssvikt. Anonymkode: 010b4...ef8
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #12 Skrevet 23. april 2020 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Du syns det er greit å komme med tips slik at hi kan skjule ev omsorgssvikt? Om det til vanlig er så skittent at det er helsefarlig og det ligger nakenbilder og sexleketøy og flyter så råder du at hun skjuler det for barnevernet? Slik at de får se en kunstig velfungerende heim, mens barna må fortsette å bo i elendigheten når bv er beroliget og borte? Du jobber nok ikke i bv. Skamme deg, skulle du. Anonymkode: f8fa3...351 Det er ikke omsorgssvikt. HI Anonymkode: 2dc80...e79
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #13 Skrevet 23. april 2020 På 22.4.2020 den 17.58, Anonym bruker skrev: Jeg har vært på flere hundre hjemmebesøk, og har opplevd alt fra bombet og illeluktende til gullende (kunstig) rent og ryddig, og fra ingen servering til middag og dessert. Jeg vil helst slippe å spise noe, jeg spiser jo mine måltider med familien hjemme og lunsjpause prøver jeg å få tid til mellom avtalene. Setter pris på vann og/eller kaffe. Vi vil gjerne se samspillet med barna, selv om vi vet at hjemmebesøk er en kunstig situasjon. Ikke ha det så rotete og skittent at vi blir bekymret for helse, og rydd gjerne bort sexleketøy og nakenbilder (jeg snakker av erfaring). Ellers er det viktigste du kan gjøre å trygge barna, forberede dem på å snakke med den som kommer på besøk, at det er helt greit å fortelle hvis de selv ønsker det, og at vi er der for å hjelpe. Anonymkode: 83405...ba6 Trur det gjekk greit, men en merkelig setting. Ho sa at vi skulle late som ho ikkje var der. Så me snakka litt innimellom. Eg spelte fotball med eldste og yngste for deg pleier med ofte gjera, de hoppa på trampolinen. Ho fra bv snakka litt med eldste dattera. Ellers gjekk eg litt til og fra inne og ute for å lage litt middag innimellom. Vi var kun ute og ungene lurte på om de kunne få is. Det fikk de og ho fra bv sa nei takk. HI Anonymkode: 2dc80...e79
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #14 Skrevet 23. april 2020 Så bra at det gikk greit. Hva er det meldt bekymring på da? Anonymkode: f8fa3...351
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #15 Skrevet 23. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Så bra at det gikk greit. Hva er det meldt bekymring på da? Anonymkode: f8fa3...351 Det er ikke kun bekymring som gjør det nødvendig med hjemmebesøk. Vi hadde hjemmebesøk i forbindelse med å bli godkjent besøkshjem Anonymkode: 1e978...620
Anonym bruker Skrevet 23. april 2020 #16 Skrevet 23. april 2020 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Du syns det er greit å komme med tips slik at hi kan skjule ev omsorgssvikt? Om det til vanlig er så skittent at det er helsefarlig og det ligger nakenbilder og sexleketøy og flyter så råder du at hun skjuler det for barnevernet? Slik at de får se en kunstig velfungerende heim, mens barna må fortsette å bo i elendigheten når bv er beroliget og borte? Du jobber nok ikke i bv. Skamme deg, skulle du. Anonymkode: f8fa3...351 Øh?! Anonymkode: a6a1f...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå