Anonym bruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Har forstått det slik at det skal være faste grupper/kohorter på skolen med max 15 barn. Disse kunne endres én gang pr uke. Men, er det slik at om de ikke kommer på gruppe med de som de leker med på fritiden, så kan de fortsatt leke med de på fritiden? Mulig det er et dumt spørsmål. Anonymkode: b4b48...ccc
TøffiTrynet☠ Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 Ikke et dumt spørsmål. 😊 Men i veilederen fra FHI står det vel at man på fritiden bør holde seg til de man er i kohort med. I grunnen ganske logisk når man tenker etter.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #3 Skrevet 22. april 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Har forstått det slik at det skal være faste grupper/kohorter på skolen med max 15 barn. Disse kunne endres én gang pr uke. Men, er det slik at om de ikke kommer på gruppe med de som de leker med på fritiden, så kan de fortsatt leke med de på fritiden? Mulig det er et dumt spørsmål. Anonymkode: b4b48...ccc det kan man ikke Anonymkode: f0527...ef1
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 Personlig spurte jeg rektor om mitt barn kan komme på gruppe med sine to "coronavenner", og det var uproblematisk å få til så lenge jeg sa ifra i god tid. Anonymkode: 78580...11a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå