Anonym bruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Jeg skal gå på en to ukers kurs nå, men 5 easy life-måltider om dagen. Det jeg lurer på, er om jeg kan drikke sitron og ingefærvann ved siden av?? Jeg spurte svigermor, men hun mente at jeg ikke skulle drikke noe annet enn vann eller eventuelt sort kaffe... Anonymkode: b6c62...2b5
Anonym bruker Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Les det du har skrevet en gang til - så ser du på navnet på det du skal følge... ironisk Anonymkode: 2af49...87f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Les det du har skrevet en gang til - så ser du på navnet på det du skal følge... ironisk Anonymkode: 2af49...87f Ok, prøver igjen... Ødelegger jeg ketosen om jeg drikker sitron og ingefærvann ved siden av? Anonymkode: b6c62...2b5
Anonym bruker Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ok, prøver igjen... Ødelegger jeg ketosen om jeg drikker sitron og ingefærvann ved siden av? Anonymkode: b6c62...2b5 Om du bruker fersk sitron og du legger fersk ingefær i vannet så vil det ikke gi deg noe karbohydrater å snakke om. Anonymkode: 2af49...87f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #5 Skrevet 22. april 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Om du bruker fersk sitron og du legger fersk ingefær i vannet så vil det ikke gi deg noe karbohydrater å snakke om. Anonymkode: 2af49...87f Takk 😍 Anonymkode: b6c62...2b5
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #6 Skrevet 22. april 2020 Hvordan tenker du overgangen fra ekstrem lavkalori til vanlig mat? Min erfaring er at man går raskt ned - og like raskt opp igjen, hjerne med en bilring i pluss.. Anonymkode: 204fb...fd1
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #7 Skrevet 22. april 2020 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Ok, prøver igjen... Ødelegger jeg ketosen om jeg drikker sitron og ingefærvann ved siden av? Anonymkode: b6c62...2b5 Tja, både ingefær og sitron er over det karbonivå pr 100 g som man skal gå etter ved ketose., så det kommer vel an på hvor mye du drikker. Men jeg kjenner ikke til Easy Life da. Anonymkode: a569f...afe
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #8 Skrevet 22. april 2020 Ville holdt meg til vanlig vann. Anonymkode: 58a24...1f7
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #9 Skrevet 22. april 2020 Leser at kostholdsrådene er basert på statlige anbefalinger. Sist jeg sjekket, er ikke akkurat helsemyndighetenes kostholdsråd slankende. Må være stort kaloriunderskudd de benytter seg av i så fall. Helsemyndighetene anbefaler et inntak av karbohydrater som er for stort til at man vil gå nevneverdig ned i vekt med mindre man er gigantisk i utgangspunktet. Anonymkode: 670ce...bfe
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #10 Skrevet 22. april 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Leser at kostholdsrådene er basert på statlige anbefalinger. Sist jeg sjekket, er ikke akkurat helsemyndighetenes kostholdsråd slankende. Må være stort kaloriunderskudd de benytter seg av i så fall. Helsemyndighetene anbefaler et inntak av karbohydrater som er for stort til at man vil gå nevneverdig ned i vekt med mindre man er gigantisk i utgangspunktet. Anonymkode: 670ce...bfe Hva i alle dager. Dette er jo så feil som du får det. Det er ingen problem å gå ned i vekt ved å følge norske kostholdsråd, men du må selvfølgelig tilpasse mengdene så du ligger i kaloriunderskudd. Man må ikke gå på lavkarbo for å gå ned i vekt! https://www.helsedirektoratet.no/faglige-rad/kostradene-og-naeringsstoffer/kostrad-for-befolkningen Anonymkode: 0f149...490
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #11 Skrevet 22. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan tenker du overgangen fra ekstrem lavkalori til vanlig mat? Min erfaring er at man går raskt ned - og like raskt opp igjen, hjerne med en bilring i pluss.. Anonymkode: 204fb...fd1 Jeg skal gå på denne i to uker, for å få en kick-start. Deretter skal jeg over på vanlig lavkarbo, som jeg har gått på tidligere. Så overgangen tror jeg vil bli bra. Jeg gikk på lavkarbo i nesten to år, men sakte med sikkert skeiet jeg mer og mer ut. Da gikk jeg opp i vekt. Er ikke snakk om mye, bare 4-5 kg. Derfor easy-life nå i 12 dager, for så å endre kostholdet til lavkarbo for å holde vekten der. Hi Anonymkode: b6c62...2b5
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #12 Skrevet 22. april 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal gå på denne i to uker, for å få en kick-start. Deretter skal jeg over på vanlig lavkarbo, som jeg har gått på tidligere. Så overgangen tror jeg vil bli bra. Jeg gikk på lavkarbo i nesten to år, men sakte med sikkert skeiet jeg mer og mer ut. Da gikk jeg opp i vekt. Er ikke snakk om mye, bare 4-5 kg. Derfor easy-life nå i 12 dager, for så å endre kostholdet til lavkarbo for å holde vekten der. Hi Anonymkode: b6c62...2b5 Lykke til ❤️ Anonymkode: 204fb...fd1
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #13 Skrevet 22. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Lykke til ❤️ Anonymkode: 204fb...fd1 Tusen takk 😍😍 Anonymkode: b6c62...2b5
Anonym bruker Skrevet 22. april 2020 #14 Skrevet 22. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal gå på denne i to uker, for å få en kick-start. Deretter skal jeg over på vanlig lavkarbo, som jeg har gått på tidligere. Så overgangen tror jeg vil bli bra. Jeg gikk på lavkarbo i nesten to år, men sakte med sikkert skeiet jeg mer og mer ut. Da gikk jeg opp i vekt. Er ikke snakk om mye, bare 4-5 kg. Derfor easy-life nå i 12 dager, for så å endre kostholdet til lavkarbo for å holde vekten der. Hi Anonymkode: b6c62...2b5 Hvor mye må du betale for de to ukene? Lykke til Anonymkode: a569f...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå