Gå til innhold

Noen som har hatt sopp i huden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og brukt fungoral ( usikker om det skrives slik).

Hvor lenge har dere brukt denne evt.

Min datter har brukt den 2 ganger i uka i 4 uker. Dette da hun har hatt noen hvite flekker i huden. Disse har blitt bedre men ser nesten ut som om de begynner å komme tilbake. Ser antydning til noen hvite områder igjen.

Anonymkode: a2ed5...26e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at det er sopp da, og ikke pigmentendringer?

Jeg ville surt med canesten to ganger om dagen i en uke, forsvinner det ikke da er det nok noe annet...

Jeg har hatt sopp på puppen (i forbindelse med amming) og ringorm, begge gangene tok canesten krem det.

Anonymkode: 414da...b45

Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage om dette? Hvorfor kan du ikke lytte til spesialistene fremfor fremmede på et anonymforum. 

Anonymkode: fe590...39d

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange tråder skal du lage om dette? Hvorfor kan du ikke lytte til spesialistene fremfor fremmede på et anonymforum. 

Anonymkode: fe590...39d

Herregud slapp av. Vi lytter til spesialistene selvfølgelig, derfor har vi begynt med fungoral, ønsket å få erfaringer på bruk av den. 
Og du har ikke noe annet å gjøre enn å gi slike svar, går fint å ikke klikke seg inn på alle innlegg, men du har kanskje ikke annet å gjøre ✌️.

Anonymkode: a2ed5...26e

Skrevet

Min voksne datter hadde noe sopp i huden som hun slet lenge med å bli kvitt. Brukte Canesten lenge, men det virket liksom ikke. Tror det var Fungoral hun fikk etterpå, og har ikke hørt at hun har sopp fortsatt. Så jeg tror det endelig forsvant. 

Anonymkode: ae86e...432

Skrevet

Jeg fått innimellom sopp på huden. Det begynner på ryggen og går oppover mot nakken og halsen. Har ikke funnet noen forklaring på hvorfor jeg får det. Når jeg får merkene tar jeg en behandling med fungoral og etter noen dager er alt vekke. Så kan det gå flere måneder før det kommer tilbake.

Anonymkode: 3ad1d...91f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...