GÃ¥ til innhold

Ultralyd i uke 14🙂 kjønn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var idag og hun trodde 70% gutt. Men hun sa det var vanskelig og se. Men det er vel ganske sikkert da vel eller? Vil ha en lillebror til storebror😜 skal på oul om 5 uker.. la tiden gå fort😛

Anonymkode: b1bc6...0a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de sett en penis, så er det som regel riktig. 

Anonymkode: 2c219...dbc

Skrevet

Jeg ville ikke stolt helt på det. Har litt for mange venninner som har fått opplyst feil kjønn så tidlig. Hun ene fikk vite gutt da hun var i uke 14-15, gynekologen var helt sikker, så penis mente han. I uke 19 var det jente, og det ble jente.

Anonymkode: 58b9d...e35

Skrevet

Er jo det samme hva det blir men hadde vert så kjekt for minste og fått en bror siden han har 3 søstre fra før😜 

Hi

Skrevet

Fikk vite gutt i uke 14. Var jente. han mente også han var HELT sikker også. 😆

Skrevet

Her så legen også gutt i uke 14 og uke 15, det stemte begge gangene. 

På første så "satt" han skrævs over på bildet, og tilogmed jeg gjettet det. 

Anonymkode: 03099...f02

Skrevet

Jeg fikk "vite kjønn" rundt da, fastlegen har ultralyd. Hadde rett ;)

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har de sett en penis, så er det som regel riktig. 

Anonymkode: 2c219...dbc

Det sa hun til meg også, og som hun selv sa "jeg er tross alt en fødselslege og ikke vanlig gyn! Hvis dette er ei jente ringer du meg, for jenter har IKKE sånn!" (Pekte på "penis) 

Jeg burde ringt henne, for det var vist ei jente 😂😂

Skrevet

Om du kan stole på det kan ikke random folk på et forum svare deg på. Du har fått et svar fra en fagperson!

Anonymkode: e785f...f7a

Skrevet

Jeg tror det er høy sannsynlighet for at det stemmer, men jeg fikk beskjed om at han ikke ville uttale seg om kjønn før ved fullgåtte 16 uker da jeg var på privat ultralyd pga gutt og jente kan se veldig like ut frem til den tida.

Anonymkode: b6be2...52e

Skrevet

Hvis man leser seg litt opp på kjønnets utvikling i fosterstadiet er kjønna ganske like i uke 14. 
ganske utrolig at ikke gynekologer og fødselsleger vet dette.., 

Anonymkode: 44156...31e

Skrevet

Vi fikk vite kjønn i uke 13 med første og uke 14 med nr 3. Fikk beskjed om at det ikke var sikkert og vi burde ikke stole på det, men det stemte begge gangene.

Skrevet

Svaret står jo strengt talt i spørsmålet ditt. Legen var 70 prosent sikker. Så ja, da mener legen det nok er gutt, men kan ikke utelukke at det er feil. 

Skrevet
On 4/21/2020 at 4:24 PM, Anonym bruker said:

Var idag og hun trodde 70% gutt. Men hun sa det var vanskelig og se. Men det er vel ganske sikkert da vel eller? Vil ha en lillebror til storebror😜 skal på oul om 5 uker.. la tiden gå fort😛

her fikk vi beskjed om jente i uke 14 og gutt uke 19 :) var gutt

Anonymkode: 92410...272

Skrevet

Er vel sikrere den veien, men vi fikk beskjed om jente i uke 14 og gutt på oul i uke 20. Og ingen tvil om at det var riktig, var veldig tydelig😅

Anonymkode: b26ec...df4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...