Gå til innhold

H J E L P!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg trenger så mye hjelp jeg kan få. Jeg var så dum at jeg bleket håret mitt. Ble kritthvit og så ikke ut! Så farget jeg det mørke mørke brunt for å ikke være hvit. Vil få til en mørk blondfarge. Tok to avfarginger og ble oransje. Hvordan skal jeg bli blond uten å bleke og gå til frisør? All hjelp jeg kan få! 

Anonymkode: 2f37a...5af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke du skal tulle mer med håret ditt. La det gro ut det som er nå, eller gå til noen som faktisk har utdannelse i dette.

Anonymkode: d2d58...f61

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke du skal tulle mer med håret ditt. La det gro ut det som er nå, eller gå til noen som faktisk har utdannelse i dette.

Anonymkode: d2d58...f61

frisørene er jo stengt.

Anonymkode: 0a26a...242

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

frisørene er jo stengt.

Anonymkode: 0a26a...242

Åpnet de ikke i dag? 

Anonymkode: aded4...daa

Skrevet

Tullet ikke med håret, jeg prøvde finne noe som jeg liker:) kan ikke gå til frisør dersom de ikke har ledige timer før juni og er heller ikke oppe.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tullet ikke med håret, jeg prøvde finne noe som jeg liker:) kan ikke gå til frisør dersom de ikke har ledige timer før juni og er heller ikke oppe.

Frisører har lov å åpne fra 27 april

Anonymkode: 959b3...42d

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei! Jeg trenger så mye hjelp jeg kan få. Jeg var så dum at jeg bleket håret mitt. Ble kritthvit og så ikke ut! Så farget jeg det mørke mørke brunt for å ikke være hvit. Vil få til en mørk blondfarge. Tok to avfarginger og ble oransje. Hvordan skal jeg bli blond uten å bleke og gå til frisør? All hjelp jeg kan få! 

Hvis du seriøst har tatt 2 avfarginger må du uansett vente .. har tatt avfarging ved 2 forskjellige frisører før.., og de rørte ikke håret mitt på en stund etter det.. så måtte jeg gradvis stripe det, la det vokse, klippe og repeat... sjelden noe quick fix med avfarging. 

ring frisør og hør om du kam redde det litt om et par uker. Håret trenger hvile 😅

Anonymkode: 9aaad...8d3

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du bleket det først hvitt, og deretter mørke mørke brunt? Og tenkte det skulle bli mørk blond? Hvis ikke det er selve definisjonen på å tulle med håret, så vet ikke jeg altså🙈😂

Anonymkode: 0e9ce...f96

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du bleket det først hvitt, og deretter mørke mørke brunt? Og tenkte det skulle bli mørk blond? Hvis ikke det er selve definisjonen på å tulle med håret, så vet ikke jeg altså🙈😂

Anonymkode: 0e9ce...f96

Meningen var å få det lysere, men ikke hvitt. Da det ble hvitt var den ingen annen løsning enn å farge det mørkt. Blondt ville blitt grønt og lysbruk ville blitt rød. Er ikke så sikker på meg selv at jeg tuller med håret mitt for å kanskje få et fint resultat. 

Skrevet

Forstår jeg deg rett nå så har du først bleket håret ditt, så farget det mørkt og der igjen tatt avfarging også tatt enda en avfarging?🙈

Avfarging gjør som oftest at håret blir oransje. Har selv tatt avfarging 2 ganger( med 1 års mellomrom) og begge gangene ble håret oransje. 

Tror ikke det er lurt å bleke håret ditt igjen nå, kan risikere å ødelegge det helt. Villet heller farget håret i en blond farge som ikke er bleking i, f.eks mørk blond. Bleking av hår skader håret mye mer enn vanlig hårfarge. Evt får du vente til mandag når frisørene åpner igjen. Må da være en men frisør som har ledig før juni

Anonymkode: a12d2...a4e

Skrevet

Ble nysgjerrig på hvordan håret ditt ser ut. Kanskje bilde?

Anonymkode: 9d1aa...202

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forstår jeg deg rett nå så har du først bleket håret ditt, så farget det mørkt og der igjen tatt avfarging også tatt enda en avfarging?🙈

Avfarging gjør som oftest at håret blir oransje. Har selv tatt avfarging 2 ganger( med 1 års mellomrom) og begge gangene ble håret oransje. 

Tror ikke det er lurt å bleke håret ditt igjen nå, kan risikere å ødelegge det helt. Villet heller farget håret i en blond farge som ikke er bleking i, f.eks mørk blond. Bleking av hår skader håret mye mer enn vanlig hårfarge. Evt får du vente til mandag når frisørene åpner igjen. Må da være en men frisør som har ledig før juni

Anonymkode: a12d2...a4e

Tusen takk! Her jeg bor så har vi bare en frisør og neste er langt unna:) skal nok få ordna en mørk blond farge. Er naturlig blond og nå som sola er her så blir jeg for lys igjen. Tusen takk for svar som hjelper😊

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ble nysgjerrig på hvordan håret ditt ser ut. Kanskje bilde?

Anonymkode: 9d1aa...202

Gikk fra den gule emojien til den rosa:)

0BD37D35-A60C-45BD-B1E7-8858D5FACDC0.jpeg

24BD8E45-797D-4AA5-9D81-384338EB93A3.jpeg

Skrevet

Det der er jo ikke oransje du for bare leve med det en stund  

Anonymkode: e0029...6b4

Skrevet

Synes resultatet ble flott! Det der er ikke noe å bekymre seg for.

Anonymkode: da599...019

Skrevet

Må nok leve med det ja😆Shit really happens;/

Skrevet

Synes fargen ble fin jeg😊 Men det du skulle ha gjort om du ville være blond, var å fargelysne det. Ikke bleke. Og evt. farge det med en mørkere blond farge etter å ha fått det helt hvitt. Bleking er no no. 

Anonymkode: 8f86a...668

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Synes fargen ble fin jeg😊 Men det du skulle ha gjort om du ville være blond, var å fargelysne det. Ikke bleke. Og evt. farge det med en mørkere blond farge etter å ha fått det helt hvitt. Bleking er no no. 

Anonymkode: 8f86a...668

Var redd for å få en grønnfarge, men hva gjør man når man fargelysner det?

Skrevet

Nå såg jeg for meg full krise med lysende oransje hår 😂det der var jo ikke ille i det hele tatt! La håret være i fred til du kommer til frisør. Du ser helt fin ut!

Anonymkode: 44a61...54a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...