Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Gikk ned fra 68 kg og til rett under 60.Nå på under et år har jeg gått opp til 65 igjen!😭Er så skuffet og lei meg!Hvordan klarer dere å holde vekta nede?? Anonymkode: d3afb...d16
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Gikk ned fra 68 kg og til rett under 60.Nå på under et år har jeg gått opp til 65 igjen!😭Er så skuffet og lei meg!Hvordan klarer dere å holde vekta nede?? Anonymkode: d3afb...d16 Du kan du begynne med all den usunne maten du kaster inn på! Kutt ut all brusen,alle hamburgerene,all godteri og all sjokoladen du spiser konstant på. Så kommer du til å rase ned i vekt. Anonymkode: deb13...1cb
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan du begynne med all den usunne maten du kaster inn på! Kutt ut all brusen,alle hamburgerene,all godteri og all sjokoladen du spiser konstant på. Så kommer du til å rase ned i vekt. Anonymkode: deb13...1cb 😂 Let me guess, du tolker din naturlig høye forbrenning som en karakterstyrke. Anonymkode: 52da4...55e
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gikk ned fra 68 kg og til rett under 60.Nå på under et år har jeg gått opp til 65 igjen!😭Er så skuffet og lei meg!Hvordan klarer dere å holde vekta nede?? Anonymkode: d3afb...d16 Klarer ikke det, så hvorfor spør du meg? 🤷♀️ Anonymkode: 35971...aca
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #5 Skrevet 20. april 2020 Man må ta et valg om livsstil og kosthold. Går man etter vektnedgang tilbake til de gamle vanene som gjorde at man gikk opp i vekt i utgangspunktet, da vet man jo at man vil gå opp igjen. Så det er langvarige valg man må ta. For meg er det bevissthet i hverdagen. Jeg velger et sunt kosthold fordi kroppen min har det bedre med det. Vet jeg at det blir en utskeielse så tar jeg andre hensikt samme dag eller dagene før/etter. Da føles det heller ikke som forsakelser, for jeg tar hele tiden små valg som er gode for kroppen min, som er langt mer motiverende enn å måtte jobbe over tid for å gå ned i vekt etter langvarige utskeielser. Det har med bevissthet i hverdagen å gjøre, kosthold og livsstil, gode valg. Anonymkode: e98a0...4b1
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 Spiser moderat lavkarbo og ikke noe mat før kl 9.00 eller etter kl 17.00, unntatt på fredag kveld, da unner jeg meg litt snacks. drikker bare ting uten kalorier, som vann og Pepsi Max. Prøver å gå mye i hverdagen, håper også å komme i gang med trening Anonymkode: dd7e8...cc7
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #7 Skrevet 20. april 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spiser moderat lavkarbo og ikke noe mat før kl 9.00 eller etter kl 17.00, unntatt på fredag kveld, da unner jeg meg litt snacks. drikker bare ting uten kalorier, som vann og Pepsi Max. Prøver å gå mye i hverdagen, håper også å komme i gang med trening Anonymkode: dd7e8...cc7 Ja for du legger jo selvsagt ikke på deg av å drikke pepsi max hver dag.. Anonymkode: deb13...1cb
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #8 Skrevet 20. april 2020 Hvor høy er du? Kanskje 60kg rett og slett er for lite for deg? Anonymkode: a5537...31b
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #9 Skrevet 20. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja for du legger jo selvsagt ikke på deg av å drikke pepsi max hver dag.. Anonymkode: deb13...1cb Nei, det gjør man ikke så lenge man ikke også fyller på med kalorier... Anonymkode: 23797...b09
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #10 Skrevet 20. april 2020 Når man går ned i vekt er det en ting som er viktig å huske på; Kroppen vil forsøke å gå opp igjen. Det viktigste arbeidet starter altså når man er på den vekten man ønsker. Her må man vise hvem som bestemmer - er det deg eller er det kroppen din? Anonymkode: bb681...b1f
Anonym bruker Skrevet 21. april 2020 #11 Skrevet 21. april 2020 Her har jeg gått fra 110 til 90 nå kun ved å spise mindre mengder og mer salat ved siden av. Og det går ned både burgere, pizza, lasagne, og en brus i ny og ned. Så porsjonsstørrelser har hatt alt og si her, har verken gått på lavkarbo eller kuttet ut alt som er godt, for da sprekker jeg og går opp igjen med en gang! Såklart, det går ikke fort, men det går. Anonymkode: d0243...1a1
Anonym bruker Skrevet 21. april 2020 #12 Skrevet 21. april 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Når man går ned i vekt er det en ting som er viktig å huske på; Kroppen vil forsøke å gå opp igjen. Det viktigste arbeidet starter altså når man er på den vekten man ønsker. Her må man vise hvem som bestemmer - er det deg eller er det kroppen din? Anonymkode: bb681...b1f Dette! Du må «spise deg opp» igjen på en planlagt måte slik at forbrenningen rekker å tilpasse seg ny vekt. Kan være lurt å være med på kurs a la Roede eller lignende. Vær grei med deg selv 😊 Anonymkode: 4660a...10e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå