Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Kan jeg levere på skole og i barnehage da? Jeg kommer til å nyse, hoste, se litt bleik ut, nesa kommer til å renne, jeg kommer kanskje noen ganger til å ha utslett og se uggen ut. Men det er jo allergi. Anonymkode: 4e4fb...dc5
Mamma_til_2 Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Ja det kan du, les veilederen! Men har du ikke medisin mot allergien din?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 Akkurat nå, Mamma_til_2 skrev: Ja det kan du, les veilederen! Men har du ikke medisin mot allergien din? Jeg har lest veilederen! Det står at ansatte og barn med kjent pollenallergi kan møte som normalt! Og at foresatte med luftveisplager ikke kan hente/levere! Anonymkode: 4e4fb...dc5
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 1 minutt siden, Mamma_til_2 skrev: Ja det kan du, les veilederen! Men har du ikke medisin mot allergien din? Selvfølgelig har jeg medisin mot allergien tar 4 piller hver dag. Men du er vel naiv hvis du tror piller gjør en symptomfri🤣 Anonymkode: 4e4fb...dc5
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #5 Skrevet 20. april 2020 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg levere på skole og i barnehage da? Jeg kommer til å nyse, hoste, se litt bleik ut, nesa kommer til å renne, jeg kommer kanskje noen ganger til å ha utslett og se uggen ut. Men det er jo allergi. Anonymkode: 4e4fb...dc5 Du får sjekke, jeg fikk ikke komme innforbi porten en gang.. har pollenallergi og nyser og pisser nesen, øynene renner osv. Anonymkode: 8e545...c80
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 21 minutter siden, Mamma_til_2 skrev: Ja det kan du, les veilederen! Men har du ikke medisin mot allergien din? Tror du må lese veilederen igjen, for her driver du med feilopplysning. Og det er jo heller ikke sånn at man blir symptomfri selv om man bruker medisiner Anonymkode: 4b0ce...59b
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #7 Skrevet 20. april 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du får sjekke, jeg fikk ikke komme innforbi porten en gang.. har pollenallergi og nyser og pisser nesen, øynene renner osv. Anonymkode: 8e545...c80 Hmm... Anonymkode: 4e4fb...dc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå