Gå til innhold

Hva skjer med barn som legges inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at en av foreldrene er med? Noen som vet? 

Anonymkode: c60c8...24c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja en forelder bor på rommet med barnet. 

Anonymkode: c75af...0bd

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja en forelder bor på rommet med barnet. 

Anonymkode: c75af...0bd

ikke hvis det er korona nei!

Anonymkode: f5145...090

Skrevet

Hade du fulgt litt med i media så var det ett barn som ble så dårlig av korona at hadde døde av det,men selv hvor dårlig han var så fikk ikke foreldrene komme inn til barnet. Helt tragisk! Stakkars barn som må ha vært livredd å likevel ikke få tryggheten fra mor/far.

Skrevet

Hade du fulgt litt med i media så var det ett barn som ble så dårlig av korona at hadde døde av det,men selv hvor dårlig han var så fikk ikke foreldrene komme inn til barnet. Helt tragisk! Stakkars barn som må ha vært livredd å likevel ikke få tryggheten fra mor/far.

Hvor skjedde det?

Anonymkode: d2c79...895

Skrevet

London.

Gutten, Ismail Mohamed Abdulwahab, beskrives som en tidligere frisk gutt. Fordi sykdommen regnes som så smittsom, fikk ikke familien være ved hans side da han døde.

– Ismail var bare 13 år gammel og hadde ingen tidligere helseproblemer. Dessverre døde han uten noen familiemedlemmer hos seg på grunn av covid-19s smittsomhet, heter det i en uttalelse fra skolen der en eldre bror av ham jobber.

Skrevet

Barn blir jo ikke syke av korona, så hvorfor skal de legges inn ?

Anonymkode: 9cb3d...65b

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Barn blir jo ikke syke av korona, så hvorfor skal de legges inn ?

Hvor naiv er du?? flere barn har død av korona!

Skrevet

Ehh nei barn kan ikke få korona sier de 

Skrevet

Du må ikke komme med det her, da blir du beskyldt for at det er du som tror det. Du ser jo allerede svaret fra anonym 090

Anonymkode: d2c79...895

Skrevet

Da foreslår jeg at du går til innkjøp av høreapparat for det aldri blitt sagt. De blir smittet i mye mindre grad å det er sjeldent det blir alvorlig når barn for korona. Men det har vært flere barn innlagt på sykehus med korona og flere barn har død av det.

Skrevet

Barn i Norge har heldigvis sterke rettigheter. Og de har rett på å ha en forelder med seg.

Anonymkode: 62ea4...e44

Skrevet

Barn i Norge har heldigvis sterke rettigheter. Og de har rett på å ha en forelder med seg.

Anonymkode: 62ea4...e44

Så betryggende å høre! Er hjerteskjærende å tenke på hvor redd barnet kanskje var uten at foreldrene fikk være der.Å stakkars foreldre som ikke gikk være der før barnet døde.

Skrevet
9 minutter siden, Bergen_by skrev:

Så betryggende å høre! Er hjerteskjærende å tenke på hvor redd barnet kanskje var uten at foreldrene fikk være der.Å stakkars foreldre som ikke gikk være der før barnet døde.

Jeg hadde aldri - ALDRI- godtatt at barnet mitt ble lagt inn på sykehus uten en av foreldrene. Da hadde jeg gått til sivil ulydighet. 

Anonymkode: 5b093...97f

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

London.

Gutten, Ismail Mohamed Abdulwahab, beskrives som en tidligere frisk gutt. Fordi sykdommen regnes som så smittsom, fikk ikke familien være ved hans side da han døde.

– Ismail var bare 13 år gammel og hadde ingen tidligere helseproblemer. Dessverre døde han uten noen familiemedlemmer hos seg på grunn av covid-19s smittsomhet, heter det i en uttalelse fra skolen der en eldre bror av ham jobber.

Jeg vil jo kanskje tro HI lurte på hvordan det er med barn som blir innlagt i Norge...

Anonymkode: c21c0...3fd

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ikke hvis det er korona nei!

Jo. Alle barn har rett til å ha en forelder hos seg. Foreldren må da såklart være isolert sammen med barnet. 

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må jobbe mer med forståelsen din. 

Anonymkode: 91407...e26

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På verdensbasis har 5 barn under 9 år dødd, der gjør det til en veldig lite farlig sykdom for barn. Influensa eller RS-virus har en mye høyere dødelighet. 

Mange barn som blir smittet er helt uten symptomer, og de smitter i mindre grad enn voksne andre 

Men barn kan få korona 

Anonymkode: d8fd2...ab9

Skrevet

Jeg vil jo kanskje tro HI lurte på hvordan det er med barn som blir innlagt i Norge...

Anonymkode: c21c0...3fd

Nå var det ikke HI jeg svarte heller. Jeg svarte på en som spurte hvor det skjedde at ett barn døde uten at foreldrene fikk være der.

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke sånn i Norge 

Blir et barn lagt på isolat i Norge blir en foretatt "låst inne" sammen med barnet på isolat. 

Skrevet

Det er ikke sånn i Norge 

Blir et barn lagt på isolat i Norge blir en foretatt "låst inne" sammen med barnet på isolat. 

Foresatt 

Skriver på mobil og den retter litt på egenhånd 😉

Skrevet

Det er ikke sånn i Norge 

Det var betryggende å høre, var egentlig bare det jeg lurte på. Noen barn kan trenge behandling og da er det litt godt å vite at en av foreldrene får være med inn. 

Anonymkode: c60c8...24c

Skrevet

Jobber på sykehus og alle barn får ha med seg èn forelder. Er de dødende er det flere til stede. Ingen barn dør alene i Norge altså. 

Anonymkode: 23588...231

Skrevet

Vi er for tiden innlagt. Trodde det var Corona-smitte. Jeg har vært med barnet hele tiden. 15 år.

Anonymkode: 6760e...f34

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde aldri - ALDRI- godtatt at barnet mitt ble lagt inn på sykehus uten en av foreldrene. Da hadde jeg gått til sivil ulydighet. 

Anonymkode: 5b093...97f

Samme her.

Anonymkode: 1af76...136

Skrevet

De skulle fengsla meg for å kunne holde meg borte fra mitt barn - korona eller ei!!!!!

Anonymkode: 725f2...09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...