Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Har vært 20 prosent sykemeldt i noen mnd pga søvnforstyrrelser/nedstemthet...er nå innkalt til diamogmøte i Nav. Anonymkode: a317a...d20
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Troll! Nav er stengt nå! Anonymkode: 8caa3...be0
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Troll! Nav er stengt nå! Anonymkode: 8caa3...be0 Nav er ikke stengt, kjørte en venninne i dag som skulle på møte med en på nav i dag. Anonymkode: 7810b...fc6
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nav er ikke stengt, kjørte en venninne i dag som skulle på møte med en på nav i dag. Anonymkode: 7810b...fc6 jo det er stengt over hele landet! Anonymkode: 8caa3...be0
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #5 Skrevet 20. april 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: jo det er stengt over hele landet! Anonymkode: 8caa3...be0 De tar personlige møter og. Ikke vær så påståelig Anonymkode: 64d11...08f
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: De tar personlige møter og. Ikke vær så påståelig Anonymkode: 64d11...08f nei kontoret er jo stengt! Anonymkode: 8caa3...be0
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #7 Skrevet 20. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: nei kontoret er jo stengt! Anonymkode: 8caa3...be0 Hvis du ikke har mulighet til å bruke digitale tjenester, kan du få timeavtale som gjelder søknad om nødhjelp, økonomisk sosialhjelp og hjelp til å søke om dagpenger ved permittering, sykmelding eller andre kritiske situasjoner. Det kan hende møtet ditt med NAV-kontoret må foregå på telefon. Mange NAV-kontor har nå forbud mot møter ansikt til ansikt. Du kan avtale et møte med NAV ved å ringe 55 55 33 33. https://www.nav.no/no/person/innhold-til-person-forside/nyttig-a-vite/koronavirus--informasjon-fra-nav/dialog-med-nav-i-forbindelse-med-koronaviruset Anonymkode: 64d11...08f
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #8 Skrevet 20. april 2020 Dette er et møte som skal skje på video /digitalt. HI Anonymkode: a317a...d20
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 20. april 2020 #9 Skrevet 20. april 2020 (endret) 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Har vært 20 prosent sykemeldt i noen mnd pga søvnforstyrrelser/nedstemthet...er nå innkalt til diamogmøte i Nav. Anonymkode: a317a...d20 Jeg har vært to ganger på dialogmøte med nav og har bare vært bortkastet tid begge gangen for min del og arbeidsgivers del. Det er normalt at arbeidsgiver også deltar på slike møter. Nav spør deg om det er noen måte arbeidsgiver kan tilrettelegge på slik du kan komme tilbake i arbeid. De spør også om du er under behandling/ får hjelp for årsaken til du er sykemeldt for. Husk at nav ikke har lov til å opplyse arbeidsgiver om på hvilket grunnlag du er sykemeldt for. I mitt tilfelle så var jeg åpen med arbeidsgiver om årsaken til sykemeldingen og det var ingenting arbeidsgiver kunne gjøre for å tilrettelegge. Så mine møter har vart i 10 min begge gangene. De spør også arbeidsgiver om de har hatt oppfølgingsamtale med deg, om dere komme frem til noe som kan gjøre at du kan komme tilbake i arbeid. Også opplyser nav deg om rettighetene dine hvis du blir sykemeldt mer enn ett år. Endret 20. april 2020 av ღTyrkiskPepperღ
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #10 Skrevet 20. april 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Har vært 20 prosent sykemeldt i noen mnd pga søvnforstyrrelser/nedstemthet...er nå innkalt til diamogmøte i Nav. Anonymkode: a317a...d20 Så vidt jeg vet er dette en formalitet, som de fleste arbeidsgivere er veldig glad for å slippe. Så dersom du tar kontakt med arbeidsgiver og dere snakker sammen om hva du tror skjer videre med deg, og arbeidsgiver har en plan for hvordan de tilpasser seg dette - altså at arbeidstaker og arbeidsgiver har en god dialog - vil jeg tro at arbeidsgiver gladelig ber NAV om å avlyse møtet. 2 timer siden, Anonym bruker skrev: nei kontoret er jo stengt! Anonymkode: 8caa3...be0 For deg, muligens Anonymkode: f6a48...ee9
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #11 Skrevet 20. april 2020 Takk for godt svar Anonymkode: a317a...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå