Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 https://www.nrk.no/satiriks/1-av-4-foreldre-har-ikke-bestemt-seg-for-om-de-vil-hente-barna-i-barnehagen-_nrk-satiriks_-1.14988456 Anonymkode: c3f61...364
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Jada. Det var veldig, veldig, veldig morsomt. Anonymkode: 19172...3fc
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 😂😂 Må være den aller festligste satiren jeg har sett på lenge! Det er tydelig at resten av samfunnet også har sett seg møkk lei på hylingen, ikke bare vi her inne. Statsministeren tar det på alvor. «Det må jo være viktig når noen har opprettet facebook-gruppe!» 😂😂 Anonymkode: 26c23...8a4
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jada. Det var veldig, veldig, veldig morsomt. Anonymkode: 19172...3fc I et veddemål med ei venninne Jeg: legger man ut slikt på et mammaforum, så får man garantert sure svar, for slike ting er ikke morsomt, og de som synes dette er morsomt får sikkert høre noe om at de ikke liker å tilbringe tid med barna sine. Hun: nei. De aller fleste vil jo ta dette som det det er. Selvsagt overdrevet og morsomt. Jeg: vent og se..... Jeg-1 Hun-0 Anonymkode: c3f61...364
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #5 Skrevet 20. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: 😂😂 Må være den aller festligste satiren jeg har sett på lenge! Det er tydelig at resten av samfunnet også har sett seg møkk lei på hylingen, ikke bare vi her inne. Statsministeren tar det på alvor. «Det må jo være viktig når noen har opprettet facebook-gruppe!» 😂😂 Anonymkode: 26c23...8a4 Jeg elsker den! «Dette er en nasjonal dugnad» Anonymkode: c3f61...364
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 Jeg trakk litt på smilebåndet men var ikke hysterisk festlig. 😊 Anonymkode: 5cf64...a84
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #7 Skrevet 20. april 2020 Utrolig klein harselering av en yrkesgruppe Anonymkode: 00001...cd1
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #8 Skrevet 20. april 2020 Tre stykker har sendt den til meg i dag. Synes den var fornøyelig 😄 Anonymkode: c3df7...e10
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #9 Skrevet 20. april 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Utrolig klein harselering av en yrkesgruppe Anonymkode: 00001...cd1 ENIG!!! Foreldre har det hardt nok fra før om de ikke skal harseleres med i tillegg! Jeg mener...det er jo ikke foreldrenes feil at de ikke klarer å sjonglere tre barn og hjemmekontor og samfunnskritiske jobber! Alle kan jo forstå at det er tungt! De burde få litt fri fra ungene sine uten at vi skal tøyse sånn med de. Stakkars foreldre, de er en utsatt yrkesgruppe som vi burde verne mye sterkere om! Egentlig fortjener de en ti ukers luksusferie med full oppvartning! I stedet lar regjeringen foreldrene være prøvekaniner! Har regjeringen ikke hjerte for foreldre? Regjeringen burde gi alle foreldre fullt hypermoderne smitteutstyr fra topp til tå! Leger og sykepleiere har allerede smittevernsutstyr, og de er tross alt bare i kontakt med pasienter. Mens foreldre er i kontakt med UNGER! Og alle vet at unger er fulle av snørr og bakterier! Og virus! Unger er dermed MYE farligere enn pasienter! Gi foreldrene fullt hypermoderne smittevern og ti ukers luksusferie! Og slutt med den der harseleringen! Jeg er helt enig med deg, AB! Anonymkode: 26c23...8a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå