Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere truse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skifter truse hver eneste søndag før kirke, enten det trengs eller ikke

Anonymkode: 0c184...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

1-3 ganger om dagen. Kommer an på svette, utflod/mens osv. Mannen går 3-4 dager mellom hver dusj og mener tydeligvis det er unødvendig å bytte undertøy og sokker utenom dusj... 

Anonymkode: a40b8...456

🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮

Anonymkode: afd70...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

1 gang om dagen. Med mindre jeg har hatt mensen og blør utenfor eller jeg tisser på meg.

Anonymkode: efbb8...f0d

Tisser du på deg? Huff. Stakkar deg. 
Bruk menskopp, så slipper du å blø utenfor. 

Anonymkode: d217d...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sug lut skrev:

Skifter?

Skifter man ikke truse? Det gjør vi. 
Hva gjør du bytter? Med hvem?

Anonymkode: d217d...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tisser du på deg? Huff. Stakkar deg. 
Bruk menskopp, så slipper du å blø utenfor. 

Anonymkode: d217d...976

Nei, men hvis jeg får hosteanfall eller hopper på trampoline, så kan jeg lekke, ja. Det er faktisk ikke så uvanlig :P

Nei, jeg bruker bind. Gjør meg ingenting å skifte truse, jeg har mange i skuffen ;) Men det er viktig å ha tom blære før man hopper på trampoline har jeg funnet ut.

Anonymkode: efbb8...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at det er viktig å være litt miljøbevisst, og ikke samle opp unødvendig mye klesvask.

Nå er vel ikke akkurat truser og sokker det som utgjør mest klesvask da.

Kan jo bare bruke et badehåndkle mindre og vips så kan man bruke 20 truser og 20 par sokker mer, i stedet.

Da jeg vokste opp klippet min mor badehåndklærne i to, for det var ikke plass til å tørke alle håndklærne til hele familien på badet. Vi ble da tørre av et mindre håndkle også. Det sparer nok mer vask.

Å kunne skifte truser, men også (særlig!) skifte sokker i løpet av en dag, er enkel hverdagslykke!

Anonymkode: 903ec...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå er vel ikke akkurat truser og sokker det som utgjør mest klesvask da.

Kan jo bare bruke et badehåndkle mindre og vips så kan man bruke 20 truser og 20 par sokker mer, i stedet.

Da jeg vokste opp klippet min mor badehåndklærne i to, for det var ikke plass til å tørke alle håndklærne til hele familien på badet. Vi ble da tørre av et mindre håndkle også. Det sparer nok mer vask.

Å kunne skifte truser, men også (særlig!) skifte sokker i løpet av en dag, er enkel hverdagslykke!

Anonymkode: 903ec...d47

Jeg er helt enig med deg, og jeg skrev også at jeg skiftet daglig😉. Men ikke flere ganger daglig, som flere her inne gjør. Dersom en familie på 5 skifter undertøy og sokker 3 ganger daglig, fylles det kjapt opp i vaskemaskinen. Friske folk trenger ikke skifte mer enn en gang daglig.

Anonymkode: bc2c9...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da virkelig ikke behov for å skifte flere ganger daglig! Svetter og skvetter dere såå mye altså? 

Jeg skifter når jeg dusjer, altså daglig. 

Anonymkode: 895fa...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har da virkelig ikke behov for å skifte flere ganger daglig! Svetter og skvetter dere såå mye altså? 

Jeg skifter når jeg dusjer, altså daglig. 

Anonymkode: 895fa...c5d

Folk er forskjellige vet du. Noen har f.eks mye utflod, og noen har riktignok litt noia når det kommer til å lukte litt kjønn, da skjønner jeg at de vil/må bytte truse. Selv har jeg lite utflod, så for meg, og sannsynligvis deg, holder det å ta en ny truse pr dag. Sover også naken, så bruker ikke trusa ett døgn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden skulle svigermor ha lest 😅 

Hun er helt himmelfallen over at jeg lærer ungene å skifte truser hver dag. Snakker om å lage meg arbeid , og jeg i allefall ikke komme til henne  å klage over mye klesvask!! 

Jeg og ungene bytter hver dag, og ellers ved behov. Gubben begynner å bli bedre, men har fortsatt ikke fått han til å bytte daglig... 

Anonymkode: bd121...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 hours ago, Anonym bruker said:

En gang om dagen, eller flere? 

Anonymkode: acd66...6bb

går ikke i truse når jeg bare er hjemme

Anonymkode: 2c68a...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Denne tråden skulle svigermor ha lest 😅 

Hun er helt himmelfallen over at jeg lærer ungene å skifte truser hver dag. Snakker om å lage meg arbeid , og jeg i allefall ikke komme til henne  å klage over mye klesvask!! 

Jeg og ungene bytter hver dag, og ellers ved behov. Gubben begynner å bli bedre, men har fortsatt ikke fått han til å bytte daglig... 

Anonymkode: bd121...f5a

Fysj.. hadde jeg oppdaget at mannen ikke skiftet truse daglig så hadde jeg fort mistet interessen altså! Hygiene er alfa omega!

Anonymkode: bda17...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...