Hirka89 Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Jeg har kjøpt og betalt for en brudekjole. Den er fremdeles i butikken da den mangler å tilpasses. Men nå har salongen stengt grunnet korona, og vet ikke når de åpner igjen. Dersom salongen skulle ende opp med å gå konkurs på grunn av stengt butikk over lenger tid, vil kjolen min da kunne forsvinne i konkursen? Burde jeg få hentet den ut nå, eller er det trygt å la den være der inntil videre? Moren min begynte å mase om dette, og da ble jeg jo plutselig litt stressa 😅
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 42 minutter siden, Hirka89 skrev: Jeg har kjøpt og betalt for en brudekjole. Den er fremdeles i butikken da den mangler å tilpasses. Men nå har salongen stengt grunnet korona, og vet ikke når de åpner igjen. Dersom salongen skulle ende opp med å gå konkurs på grunn av stengt butikk over lenger tid, vil kjolen min da kunne forsvinne i konkursen? Burde jeg få hentet den ut nå, eller er det trygt å la den være der inntil videre? Moren min begynte å mase om dette, og da ble jeg jo plutselig litt stressa 😅 Hent den ut, den er din. Tilpassing kan du ta når de åpner. Anonymkode: 478e4...3b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå