Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Jeg blir gal av tightser som glir ned. De to siste tightsene jeg har kjøpt har ikke hatt snøring i livet, og de må stadig heises opp i livet når jeg trener. Urgh! Tightsene er kjøpt på nett (og det fortsetter jeg med i disse tider) så det er ikke så lett å se verken størrelse eller utforming. Det står som regel ikke noe om det er snøring eller ikke på nettsidene. Så derfor: Er det noen som har forslag til gode treningstights MED snøring i livet? Tusen takk! :) Anonymkode: 64738...7cc
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 Jeg har en fra endurance jeg er fornøyd med. Anonymkode: d5ac6...de4
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 Endurance og zizzi. Anonymkode: 6417c...b4c
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #5 Skrevet 20. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir gal av tightser som glir ned. De to siste tightsene jeg har kjøpt har ikke hatt snøring i livet, og de må stadig heises opp i livet når jeg trener. Urgh! Tightsene er kjøpt på nett (og det fortsetter jeg med i disse tider) så det er ikke så lett å se verken størrelse eller utforming. Det står som regel ikke noe om det er snøring eller ikke på nettsidene. Så derfor: Er det noen som har forslag til gode treningstights MED snøring i livet? Tusen takk! Anonymkode: 64738...7cc Du er sikker på at de ikke er for store da? Kjøp et nummer mindre. Prøv også å gå uten truse, truser hjelper bare at de glir ned. Det er i hvert fall min erfaring... Anonymkode: c6e64...dd1
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en fra endurance jeg er fornøyd med. Anonymkode: d5ac6...de4 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Du er sikker på at de ikke er for store da? Kjøp et nummer mindre. Prøv også å gå uten truse, truser hjelper bare at de glir ned. Det er i hvert fall min erfaring... Anonymkode: c6e64...dd1 Jeg har også fra endurance og den er det strikk i livet på. Har hatt de i mange år, veldig god å bruke og veldig slitesterke. Anonymkode: 4cfad...7fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå