Gå til innhold

Tights med snøring i livet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal av tightser som glir ned. De to siste tightsene jeg har kjøpt har ikke hatt snøring i livet, og de må stadig heises opp i livet når jeg trener. Urgh! Tightsene er kjøpt på nett (og det fortsetter jeg med i disse tider) så det er ikke så lett å se verken størrelse eller utforming. Det står som regel ikke noe om det er snøring eller ikke på nettsidene. Så derfor: Er det noen som har forslag til gode treningstights MED snøring i livet? Tusen takk! :)

Anonymkode: 64738...7cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nike er nice!

Anonymkode: 1548b...1b9

Skrevet

Jeg har en fra endurance jeg er fornøyd med. 

Anonymkode: d5ac6...de4

Skrevet

Endurance og zizzi.

Anonymkode: 6417c...b4c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir gal av tightser som glir ned. De to siste tightsene jeg har kjøpt har ikke hatt snøring i livet, og de må stadig heises opp i livet når jeg trener. Urgh! Tightsene er kjøpt på nett (og det fortsetter jeg med i disse tider) så det er ikke så lett å se verken størrelse eller utforming. Det står som regel ikke noe om det er snøring eller ikke på nettsidene. Så derfor: Er det noen som har forslag til gode treningstights MED snøring i livet? Tusen takk! :)

Anonymkode: 64738...7cc

Du er sikker på at de ikke er for store da? Kjøp et nummer mindre. Prøv også å gå uten truse, truser hjelper bare at de glir ned. Det er i hvert fall min erfaring... 

Anonymkode: c6e64...dd1

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en fra endurance jeg er fornøyd med. 

Anonymkode: d5ac6...de4

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er sikker på at de ikke er for store da? Kjøp et nummer mindre. Prøv også å gå uten truse, truser hjelper bare at de glir ned. Det er i hvert fall min erfaring... 

Anonymkode: c6e64...dd1

Jeg har også fra endurance og den er det strikk i livet på. Har hatt de i mange år, veldig god å bruke og veldig slitesterke. 

Anonymkode: 4cfad...7fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...