Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Begge ungene må ha masse nye klær. Vårjakke, sko, joggebukser. Må storhandle. Jeg handler mye på nett. Nå sliter våre butikker på senteret her. Ikke et megastort senter, men har et godt utvalg. Jeg har lyst å handle lokalt fremover og jeg vil ikke at butikkene på senteret skal gå konkurs. Har sett mange meninger både i aviser og her at storsenter er fyfy. Men hva gjør man da? For meg er de lokale superviktig. Hvis de forsvinner må vi jo reise veldig langt for tilsvarende butikker. OK å handle på senter? Anonymkode: 05c68...2fc
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Selvfølgelig er det greit, de er jo åpne. Er som alle andre steder, hold avstand, vask hendene. Dersom du kan unngå det, vil det nok være best å dra uten barna, er en fordel nå om dagen om man drar færrest mulig når man handler Anonymkode: a5f59...95e
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 Ja, det er greit å handle på senter. Vask eller sprit hendene på vei inn og på vei ut, ikke ta deg så mye i ansiktet. Så går det helt fint. Anonymkode: 80fa3...8f2
the amazing spidermamma Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 Det er vel shopping for moro skyld, det å rusle rundt fra butikk til butikk og ta på alt mulig som er fyfy. Jeg har vært såvidt innom et senter for et par uker siden, det innbød ikke akkurat til koseshopping. Noen hadde stengt, andre steder var det sperrebånd. Hvis du går inn, ordner det du skal og følger avstands- og hygienereglene, så må det vel være greit.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #5 Skrevet 20. april 2020 Handle på senteret, men gjør det uten ungene helst. De fleste har håndsprit , ta en dæsj før du går inn og når du går utigjen. Anonymkode: 6738a...48e
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 https://www.nrk.no/norge/xl/hva-kan-man-egentlig-gjore-denne-varen_-1.14982167 Anonymkode: 10518...b16
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #7 Skrevet 20. april 2020 JA, det er ok! Anonymkode: 3dc5f...6cc
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #8 Skrevet 20. april 2020 Selvsagt! Må selv snart handle nye klær til sønnen min ettersom de han har nå begynner å bli korte i beina. Best å ta han med så jeg ikke kjøper noe han ikke vil gå med. Anonymkode: 81e6e...4f2
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #9 Skrevet 20. april 2020 Her jeg bor har finværet endelig kommet 😀 Alle tre barna trenger nye joggesko. Skal de være ute (og ha lyst til å være ute) må de ha ok sko. Så vi må på butikk. Vi må også ha ny sykkel til den eldste så hun kan sykle (lillebror har overtatt hennes gamle). Da må vi også på butikken. Vi må ut og i bevegelse ellers blir vi tussete hele gjengen og da MÅ vi ha utstyr som gjør det ok å være ute. Så senter må det bli, men med distansering og god håndhygiene. Anonymkode: d185b...d4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå