GĂ„ til innhold

Det er borte😏

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det passer Ä skrive det her inne, men jeg er sÄ frustrert.Jeg har vÊrt sammen med samboer i 12 Är, som i alle forhold har det vÊrt bÄde gode og svÊrt vanskelige tider.

Vi har vÊrt gjennom en tung periode nylig, men har det fint sammen nÄ.Til min fortvilelse har jeg mistet all lyst pÄ sex.

Vi har sjelden sex, kanskje 1 gang i mnd.Jeg synes ikke det er noe spesielt godt nÄr han er inni meg, nesten som jeg er nummen der nede...Jeg fÄr orgasme nÄr han bruker fingre eller tunge, men orgasmen er borte pÄ et Þyeblikk, nesten over fÞr den begynner.Var ikke slik fÞr.Jeg har null interesse for sex nÄ.
Jeg er redd dette skal skade forholdet vÄrt, for jeg trives der vi er nÄ, bare ikke sexlivet.

Noen gode tips til meg?😔

Anonymkode: 44c18...06a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje feil plass Ă„ spĂžrre..😏tenkte kanskje noen hadde lignende problem

Skrevet

Hvor gammel er du? Kan det vĂŠre overgangsplager?

Jeg er 46 Är og kom i overgangsalderen da jeg var 42, og da endret sexlysten seg. Jeg ble tÞrrere, hadde mindre lyst og hormonene endret seg i kroppen.

Men til min (og mannens) glede kom lysten tilbake nÄr alt normaliserte seg i kroppen. Nytt nivÄ med hormoner, men likevel sexlyst ;)

Anonymkode: c70cf...fe4

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gammel er du? Kan det vĂŠre overgangsplager?

Jeg er 46 Är og kom i overgangsalderen da jeg var 42, og da endret sexlysten seg. Jeg ble tÞrrere, hadde mindre lyst og hormonene endret seg i kroppen.

Men til min (og mannens) glede kom lysten tilbake nÄr alt normaliserte seg i kroppen. Nytt nivÄ med hormoner, men likevel sexlyst ;)

Anonymkode: c70cf...fe4

Takk for svar😊

Tviler pĂ„ at det er overgansalderen da jeg er bare 32 Ă„r, men godt mulig det kan vĂŠre hormoner...đŸ€”

Skrevet

Det samme skjedde her, etter at barn nr.2 kom. Og det er 5,5 Är siden, fortsatt ingen sexlyst. Og sex gir meg ingenting, sÄnn som deg sÄ er det som jeg har lite fÞlelse der nede. FÄr orgasme hvis vi bruker hjelpemidler, ikke ellers. PrÞver Ä ha sex ca.1 gang i uka, men det gÄr litt opp og ned. SÄ blir mellom 2-4 ganger i mnd i snitt. SÄ her er det lite hjelp Ä fÄ, men det er ihvertfall flere som deg :)

Anonymkode: 3bee4...ee1

Skrevet

Jeg har det likt. Har ingen rÄd, dessverre. Jeg bare tenner ikke, og hvertfall ikke pÄ mannen. 

Anonymkode: b4642...fce

Skrevet

Hvilken prevensjon bruker du?

Anonymkode: eac57...cbf

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det samme skjedde her, etter at barn nr.2 kom. Og det er 5,5 Är siden, fortsatt ingen sexlyst. Og sex gir meg ingenting, sÄnn som deg sÄ er det som jeg har lite fÞlelse der nede. FÄr orgasme hvis vi bruker hjelpemidler, ikke ellers. PrÞver Ä ha sex ca.1 gang i uka, men det gÄr litt opp og ned. SÄ blir mellom 2-4 ganger i mnd i snitt. SÄ her er det lite hjelp Ä fÄ, men det er ihvertfall flere som deg :)

Anonymkode: 3bee4...ee1

Takk, godt pÄ en mÄte Ä se at vi er flere.

Vi har liten tid sammen pga jobb, barn og div.annet og jeg er helt utslitt nÄr dagen er over.Men jeg kjenner selv hvis jeg har fri en dag sÄ hjelper ikke det pÄ lysta heller sÄ vet ikke helt hva jeg skal «skylde pÄ»

Skrevet

Vi bruker bare kondom, har gĂ„tt pĂ„ p-piller fĂžr, men orker ikke «dytte det i meg» nĂ„r vi uansett nesten aldri har sexđŸ€·đŸŒâ€â™€ïž

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...