Gå til innhold

Hvorfor hjelper ingen folkene i Moria?

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jo det er snakk om enslige mindreårige. 
Luxemburg og Tyskland har allerede hentet ut barn fra leirene. På tide at Norge bidrar! 
https://www.vl.no/nyhet/moria-barna-er-gutar-fra-afghanistan-1.1700926

Anonymkode: 4de60...eb9

Jeg synes det er rart at når det er så mye snakk om at det er dødssyke enslige mindreårige i leirene, så er det ikke de barna som blir hentet ut

Anonymkode: 87d9a...650

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er rart at når det er så mye snakk om at det er dødssyke enslige mindreårige i leirene, så er det ikke de barna som blir hentet ut

Hva vet egentlig du om hvem som er syke og hvem som blir hentet? Har du navn og diagnoser på dem...?

Anonymkode: fc3d2...419

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva vet egentlig du om hvem som er syke og hvem som blir hentet? Har du navn og diagnoser på dem...?

Hadde du orket å spørre på en skikkelig måte, så skulle jeg svart deg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå har du gjentatte ganger kritisert andres måter å diskutere på. Men det er da virkelig du som er ute å kjører... du rakker ned på alle du siterer. 

Hva er grunnen til det? Får det deg til å føle deg stor? Føler du deg viktig når du trykker andre ned? Føler du at du er mer viktig, at det er dine meninger som betyr noe?

Jeg lurer oppriktig. 

Anonymkode: 6f80d...a52

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har dere tenkt på at hvis vi henter folk fra moria nå, så ender det ikke der. Da vil leieren fylles opp på nytt, med folk som risikerer livet over middelhavet. Samme situasjon vil om kort tid oppstå. Det å tømme moria gir bare folk nye incentiv til å reise over havet. Strømmen av mennesker vil være endeløs. Dette må løses på andre måter.

Anonymkode: b3cd1...b1d

Hvorfor svarer dere ikke på dette? 

Anonymkode: b3cd1...b1d

Skrevet
On 4/19/2020 at 10:55 PM, Anonym bruker said:

Såg dere nyhetene på tv2 i kveld? Jeg gråt og gråt. Så forferdelig!  Hvorfor er det ingen som hjelper? Har de ingen annen plass å gå?

Anonymkode: 575b0...7d0

Hvorfor skal norge hjelpe alle??? hvorfor kan ikke andre land gjøre det. SÅ LEI av at folk klager om dette

Anonymkode: 3176d...c4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...