Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Ser så forbanna teit ut! Anonymkode: fc120...5bd
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 Jeg holder en knapp på at det var Miley som startet det hele. Ser helt idiotisk ut. Anonymkode: 5f68d...3c1
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg holder en knapp på at det var Miley som startet det hele. Ser helt idiotisk ut. Anonymkode: 5f68d...3c1 Miley Cyrus? jeg følger ikke så mange slike wannabe influensere og wannabe instamodeller, men likevel kommer jeg over dem. Det kan være et merke som selger tilbehør til feks telefoner og jeg går inn på den siden, og ser sånne høydepunkt storyer, så er det jenter som har brukt dette tilbehøret og tagget merket i sin historie så de har blitt postet på siden deres. Menn gjør det ikke. Men de teite jentene lager sånn boomerang eller tar en selfie hvor tunga må ut. Talentløst. Anonymkode: fc120...5bd
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #4 Skrevet 19. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Miley Cyrus? jeg følger ikke så mange slike wannabe influensere og wannabe instamodeller, men likevel kommer jeg over dem. Det kan være et merke som selger tilbehør til feks telefoner og jeg går inn på den siden, og ser sånne høydepunkt storyer, så er det jenter som har brukt dette tilbehøret og tagget merket i sin historie så de har blitt postet på siden deres. Menn gjør det ikke. Men de teite jentene lager sånn boomerang eller tar en selfie hvor tunga må ut. Talentløst. Anonymkode: fc120...5bd Hva er boomerang? Anonymkode: 91f56...976
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #5 Skrevet 19. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva er boomerang? Anonymkode: 91f56...976 Sånn applikasjon på Instagram. Du tar en slags video men den varer noen sekunder. Den går først frem og tilbake, på noen sekunder. Så om de filmer at de stikker ut tungen så går den inn igjen fordi filmen går bak Anonymkode: fc120...5bd
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #6 Skrevet 19. april 2020 Tunga på stilk, da stikker den naturligvis ut. Anonymkode: bd9e8...795
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #7 Skrevet 19. april 2020 Vi gjorde det samme på 90-tallet. Ikke selfier selvsagt, og Miley var ikke født? Anonymkode: cdcab...826
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #8 Skrevet 19. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg holder en knapp på at det var Miley som startet det hele. Ser helt idiotisk ut. Anonymkode: 5f68d...3c1 Du kan ha rett i det, jeg så det først hos Tone Damli i Idol. Men hun var kanskje fan av Miley, eller, Miley rakte vel ikke tunge før hun var ferdig med Disney? Da må det være en annen som var først. Anonymkode: b276b...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå