Gå til innhold

Angrepille eller ei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jeg hadde sex i dag tidlig uten prevensjon. Superdumt men men.

Er akkurat ferdig med mensen og lurer på om jeg skal ta sjansen eller ta en angrepille. Egentlig bare teit å lure på det, men så kjipt å betale over 200 for en angrepille når jeg egentlig er i en sikker periode. Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 62700...720

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom alternativet er å ta abort dersom det skulle vise seg at du er gravid, er selvsagt en angrepille et mye bedre valg! Du kan ikke stole på «sikre perioder».

Anonymkode: 9483e...18f

Skrevet

Trodde selv jeg trodde hva mine "sikre perioder" var, frem til jeg skulle prøve å bli gravid og ikke noe skjedde. Begynte da å ta El tester, og viste seg at jeg konsekvent hadde El på dag 8-9 (altså rett etter mensen). 

Så som den over sier, at om graviditet ikke kan skje nå så ville jeg spandert på meg den pillen fort som fy. Sæd kan leve godt i eggstokkene dine opptil en uke, så selv om du ikke har El i dag så kan du lett gå på en smell... 

Anonymkode: c5e63...446

Skrevet

Jeg hadde latt det stå til, men jeg hadde heller ikke hatt sex uten prevensjon om det var helt krise å bli gravid. Slurvet litt en periode jeg også, men da var vi en en skal-skal ikke fase hvor vi ikke helt klarte bestemme oss om vi skulle ha en til, så det hadde ikke vært krise om jeg ble gravid.

Er alternativet for deg abort om du blir gravid tar du selvfølgelig en angrepille.

Anonymkode: e7ced...fb7

Skrevet

Takk. Trengte å få det litt inn i skallen. Ja det er helt uaktuelt å bli gravid, så da sier det jo egentlig seg selv. Angrepille i morgen det blir.

takk for svar

Anonymkode: 62700...720

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...