Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Har du mange deksler til din iPhone? Hva synes dere om at folk skifter utseende på iPhonen? Dere har sikkert sett Ideal of Sweden osv ? Jeg synes de er så fine og ser på Burga også. Men har liksom aldri kjøpt. Føler det blir litt som i tenårene da man kjøpte alt som frister, så går det av mote og er ikke noe verdt lenger... Jeg har et blankt deksel på min iPhone men det begynner å gulne. Synes du det er fint med slike deksler? At telefonen matcher din stil? Anonymkode: a5c4c...158
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 Jeg har ett deksel om gangen og tenker virkelig aldri noe om andre sine telefoner. Anonymkode: 4f1da...316
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 Jeg har Ideal of Sweden og har to jeg bytter på + ett lommebokomslag. De har tilbud nå så kjøpte da. Veldig fornøyd. Bytter litt på de to dekslene, men begge passer inni omslaget .. Anonymkode: c4f14...f65
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #4 Skrevet 19. april 2020 Jeg tok av dekslet for å minimere smitterisikoen i starten av korona-utbruddet. Etterpå har jeg i grunn bare fortsatt med det sånn, fordi jeg liker det bedre 😁 Anonymkode: d0df3...ea4
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #5 Skrevet 19. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har Ideal of Sweden og har to jeg bytter på + ett lommebokomslag. De har tilbud nå så kjøpte da. Veldig fornøyd. Bytter litt på de to dekslene, men begge passer inni omslaget .. Anonymkode: c4f14...f65 Jeg er frister for jeg ser de har tilbud, men 70% stemmer ikke! Det står at de har 70% på alt men det jeg vil ha er det 25% på Anonymkode: a5c4c...158
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #6 Skrevet 19. april 2020 Aldri tenkt over. Å bytte deksel daglig etter stilen skjønner jeg ikke. Nå har jeg et barnslig deksel fra normal. Bruker alltid deksel siden jeg er verdensmester i å ødelegge telefoner. Anonymkode: a3039...690
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå