Gå til innhold

Folk med mange deksler til sin iphone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du mange deksler til din iPhone? Hva synes dere om at folk skifter utseende på iPhonen? Dere har sikkert sett Ideal of Sweden osv ? Jeg synes de er så fine og ser på Burga også. Men har liksom aldri kjøpt. Føler det blir litt som i tenårene da man kjøpte alt som frister, så går det av mote og er ikke noe verdt lenger... Jeg har et blankt deksel på min iPhone men det begynner å gulne. Synes du det er fint med slike deksler? At telefonen matcher din stil?

Anonymkode: a5c4c...158

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ett deksel om gangen og tenker virkelig aldri noe om andre sine telefoner. 

Anonymkode: 4f1da...316

Skrevet

Jeg har Ideal of Sweden og har to jeg bytter på + ett lommebokomslag. De har tilbud nå så kjøpte da. Veldig fornøyd. Bytter litt på de to dekslene, men begge passer inni omslaget .. ;) 

Anonymkode: c4f14...f65

Skrevet

Jeg tok av dekslet for å minimere smitterisikoen i starten av korona-utbruddet.

Etterpå har jeg i grunn bare fortsatt med det sånn, fordi jeg liker det bedre 😁

Anonymkode: d0df3...ea4

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har Ideal of Sweden og har to jeg bytter på + ett lommebokomslag. De har tilbud nå så kjøpte da. Veldig fornøyd. Bytter litt på de to dekslene, men begge passer inni omslaget .. ;) 

Anonymkode: c4f14...f65

Jeg er frister for jeg ser de har tilbud, men 70% stemmer ikke! Det står at de har 70% på alt men det jeg vil ha er det 25% på

Anonymkode: a5c4c...158

Skrevet

Aldri tenkt over. Å bytte deksel daglig etter stilen skjønner jeg ikke. Nå har jeg et barnslig deksel fra normal. Bruker alltid deksel siden jeg er verdensmester i å ødelegge telefoner. 

Anonymkode: a3039...690

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...