Gå til innhold

Lukt og smak som ikke kommer tilbake.

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 uker uten lukt og smak,  begynner å bli passe lei.  Har fått beskjed om å holde meg hjemme til jeg er symptomfri,  men det føles jo helt feil å sitte hjemme i mange uker når jeg egentlig er frisk . Dette er grunnen til at folk med symptomer burde bli testet,  så kunne jeg kanskje vært på jobb istedet for å sitte hjemme med sykmelding . Burde jeg forlenge sykemeldingen enda lenger? 

Anonymkode: e3211...6cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo åpenbart ikke frisk, så det er bare tull å kaste bort ressurser på å teste deg. Veldig synd at du er syk, men du blir altså ikke frisk av å bli testet. 

Anonymkode: f3734...65e

Skrevet

Ja, selvfølgelig bør du forlenge sykemeldingen dersom LEGEN (ikke du, men legen) vurderer det slik. 

Gahd...en ting er det med de som føler seg friske, som ikke gidder å ta hensyn, men her er du altså helt beviselig syk av den samme sykdommen som store deler av landet forsøker å unngå, og så vil du altså gi blaffen i det. 

Anonymkode: f3734...65e

Skrevet

Lukt og smak er noe som visstnok kan forbli borte. Jeg mistet bare smak, ikke lukt. Den er ikke tilbake, men jeg er på jobb igjen. Jeg er symptomfri ellers

Anonymkode: 35e1a...b1c

Skrevet

Har jo ikke sagt at jeg vil gi blaffen i det? men hvis jeg hadde blitt testet så hadde jo resten av familien måttet holde seg hjemme f. eks.  Nå som det bare er mistanke så kan samboer gå på jobb , og kansje smitte mange,  og barna kan gå i barnehagen og på skolen . Er jo ganske høl i huet.   Hi 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Lukt og smak er noe som visstnok kan forbli borte. Jeg mistet bare smak, ikke lukt. Den er ikke tilbake, men jeg er på jobb igjen. Jeg er symptomfri ellers

så du har fått lov til å gå på jobb? hvor lenge har den vært borte  ? 

Skrevet

så du har fått lov til å gå på jobb? hvor lenge har den vært borte  ? 

Forsvant i midten av mars. Jeg er ikke smittsom i følge legen min, så da går jeg på jobb.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Forsvant i midten av mars. Jeg er ikke smittsom i følge legen min, så da går jeg på jobb.

Ok, men da burde jo ikke jeg være det heller. Får kontakte legen igjen i morgen. 

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og det vet legen din fordi?

Anonymkode: 1cb3c...172

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok, men da burde jo ikke jeg være det heller. Får kontakte legen igjen i morgen. 

Jeg begynte å jobbe igjen etter alle andre symptomer var borte. Begynte å jobbe før påske

Skrevet

Og det vet legen din fordi?

Anonymkode: 1cb3c...172

Fordi han er lege og følger med på en helt annen måte enn «mann i gata». De er litt mer opplyste enn oss som ikke er leger

Skrevet

Forbli borte for godt? 

Anonymkode: 92e57...3f3

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forbli borte for godt? 

Anonymkode: 92e57...3f3

Håper for Guds skyld ikke det 🙄🙄

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det sant? Så utrolig kjipt hvis ikke smakssansen kommer tilbake :( 

Anonymkode: 7fec6...aa1

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det sant? Så utrolig kjipt hvis ikke smakssansen kommer tilbake :( 

Anonymkode: 7fec6...aa1

Elsker mat,  så hadde vært krise! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...