Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Vi jobber slik de neste ukene at det går fint å ha bhg barnet vårt hjemme i to uker til. Skolebarnet har jo uansett hjemmeskole en uke til også. Men er det dumt å holde bhg barnet hjemme disse to ukene? Vi tenkte det hjelper bhg også med færre barn når de åpner på nytt med nye rutiner. Men så går jo da han glipp av «første dag» tilbake og da alle treffes og det å komme inn i det nye? Hva tror dere er best? Vente i tilfelle ting ikke går så bra siden vi kan, eller kjøre på fra start? Er det lettere å være med på hele innkjøringen eller skli inn når alt «er på plass»? Da blir jo alt nytt for ham da... Anonymkode: 4f1e8...6e8
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 Vi venter til skolen starter, for å avlaste bhg-ansatte i første uka. Jeg er mer komfortabel med å sende når de voksne har komt mer inn i rutinene selv. Anonymkode: c75bc...f4c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg gjort det samme som deg. Holdt barnet hjemme. Anonymkode: d1c58...c9f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #4 Skrevet 19. april 2020 Har du mulighet, så tror jeg absolutt det er til barnets beste at oppstarten utsettes. Den første tiden kommer til å være preget av at alt er nytt og ingenting kommer til å gå på skinner. Da er det bedre å komme inn etter to uker når det verste kaoset har lagt seg og de har fått rutinene under huden. Anonymkode: ca6ff...2e6
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #5 Skrevet 19. april 2020 Jeg kommer til å holde barnet hjemme, hvert fall til skolestarten søsken. Mest for å avlaste Bhg litt, for å unngå smitte så lenge som mulig og fordi jeg er jo hjemme så hvorfor ikke. Jeg er permittert og vet ikke når jeg skal på jobb igjen. Anonymkode: 434d6...deb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå