Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Når gikk det galt? Når innså dere at dere har feila stort som foreldre og produsert udugelig egodaukjøtt? Har dere overhodet ikke kontroll på ungdommene deres, altså? Fysj, det bør da virkelig føles forferdelig flaut å ha feilet fullstendig i å oppdra samfunnsborgere, når skjønte dere at dere hadde gått på trynet? Skam dere. Anonymkode: b1dcd...adb
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når gikk det galt? Når innså dere at dere har feila stort som foreldre og produsert udugelig egodaukjøtt? Har dere overhodet ikke kontroll på ungdommene deres, altså? Fysj, det bør da virkelig føles forferdelig flaut å ha feilet fullstendig i å oppdra samfunnsborgere, når skjønte dere at dere hadde gått på trynet? Skam dere. Anonymkode: b1dcd...adb Har du stilt foreldrene dine det samme spørsmålet? Anonymkode: eb9f7...6fd
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du stilt foreldrene dine det samme spørsmålet? Anonymkode: eb9f7...6fd Nei. Jeg har oppfylt mine borgrplikter i de tjue årene jeg har vært myndig. Anonymkode: b1dcd...adb
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #4 Skrevet 19. april 2020 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når gikk det galt? Når innså dere at dere har feila stort som foreldre og produsert udugelig egodaukjøtt? Har dere overhodet ikke kontroll på ungdommene deres, altså? Fysj, det bør da virkelig føles forferdelig flaut å ha feilet fullstendig i å oppdra samfunnsborgere, når skjønte dere at dere hadde gått på trynet? Skam dere. Anonymkode: b1dcd...adb Jeg har ikke ungdom som er russ....men uansett. Du er blæææ Anonymkode: 456c5...74c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #5 Skrevet 19. april 2020 Jeg skjønner godt hva du mener, hi, jeg regner med at du mener festingen i helgen? Jeg skjønner russen, også, da. Det er kjipt å miste russetiden. Anonymkode: d126b...e6f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #6 Skrevet 19. april 2020 Nå er det vel en ørliten prosentdel av russen som har festet i helgen da... Jeg er mamma til en gutt som er russ, og han var sammen med kjæresten sin på fredag og jobbet i går kveld. Ingen festing. Anonymkode: cde88...204
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #7 Skrevet 19. april 2020 La meg tenke. Vår russejente sitter hjemme hver kveld omtrent. Innimellom kjører hun og bestevenninnen tur for å snakke litt. Eller de møter tre fire andre biler og sitter i bagasjerommet i ring med to meter mellom hver bil. Hun pynter russedressen på FaceTime med de andre og har russetreff på nettet. Tenker vi ikke har feilet så mye jeg. Anonymkode: 49fbe...2e7
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #8 Skrevet 19. april 2020 Ikke ta med alle i dragsuget da. Min er russ og hun har ikke tenkt på fest. Hun er skikkelig lei seg, men har ikke hatt på dress og møtt venner. Det har ikke vært et tema en gang. Anonymkode: f4928...e4e
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #9 Skrevet 19. april 2020 Vår russegutt har vært hjemme hver eneste kveld. Dressen er ikke pyntet eller noe, heller. Det skylle han ha gjort på et russeverksted på skolen, men det ble avlyst. Som menneskeheten som helhet, er flertallet av russ fornuftige og oppegående. Men det finnes alltid noen som har litt tungt for det. De er, heldigvis, et fåtall. Anonymkode: 98621...096
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #11 Skrevet 19. april 2020 Det er flere russ som har festet enn hytteeiere som klaget på hytteforbudet. Men de fleste har altså ikke gjort noe galt. Men de som har festet i grupper på større enn fem, kan bidra til enda dårligere økonomi i samfunnet, de gjør at barn og unge ikke får gjennoppta fritidsaktiviteter osv. Så de kan foreldrene godt bure inne frem til vgs. åpner ogjen. Anonymkode: a4fb7...371
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #12 Skrevet 19. april 2020 Vår russ får ros av både politi og politikere. De overholder reglene, møtes ute i grupper på max 5 og møtes ellers over Teams. Så jeg er kjempefornøyd og stolt over oppdragelsen de har fått. De 6-7 eldre fruene som tok lunsjen sin tett i tett på en fortausrestaurant i går er jeg derimot ikke så imponert over. De fleste av dem er faktisk pensjonerte sykepleiere, noe som gjør det enda mer provoserende. Anonymkode: 8e529...b8b
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #13 Skrevet 19. april 2020 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er flere russ som har festet enn hytteeiere som klaget på hytteforbudet. Men de fleste har altså ikke gjort noe galt. Men de som har festet i grupper på større enn fem, kan bidra til enda dårligere økonomi i samfunnet, de gjør at barn og unge ikke får gjennoppta fritidsaktiviteter osv. Så de kan foreldrene godt bure inne frem til vgs. åpner ogjen. Anonymkode: a4fb7...371 Kan du underbygge den påstanden din med konkrete tall og linker? Anonymkode: 07719...ba3
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #14 Skrevet 19. april 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan du underbygge den påstanden din med konkrete tall og linker? Anonymkode: 07719...ba3 Har du lært en ny setning? Anonymkode: b1dcd...adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå