Gå til innhold

Dere som er foreldre til russen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gikk det galt? Når innså dere at dere har feila stort som foreldre og produsert udugelig egodaukjøtt? Har dere overhodet ikke kontroll på ungdommene deres, altså? Fysj, det bør da virkelig føles forferdelig flaut å ha feilet fullstendig i å oppdra samfunnsborgere, når skjønte dere at dere hadde gått på trynet? Skam dere.

Anonymkode: b1dcd...adb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når gikk det galt? Når innså dere at dere har feila stort som foreldre og produsert udugelig egodaukjøtt? Har dere overhodet ikke kontroll på ungdommene deres, altså? Fysj, det bør da virkelig føles forferdelig flaut å ha feilet fullstendig i å oppdra samfunnsborgere, når skjønte dere at dere hadde gått på trynet? Skam dere.

Har du stilt foreldrene dine det samme spørsmålet?

Anonymkode: eb9f7...6fd

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du stilt foreldrene dine det samme spørsmålet?

Anonymkode: eb9f7...6fd

Nei. Jeg har oppfylt mine borgrplikter i de tjue årene jeg har vært myndig. 

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke ungdom som er russ....men uansett.  Du er blæææ 

Anonymkode: 456c5...74c

Skrevet

Jeg skjønner godt hva du mener, hi, jeg regner med at du mener festingen i helgen? Jeg skjønner russen, også, da. Det er kjipt å miste russetiden. 

Anonymkode: d126b...e6f

Skrevet

Nå er det vel en ørliten prosentdel av russen som har festet i helgen da... 

Jeg er mamma til en gutt som er russ, og han var sammen med kjæresten sin på fredag og jobbet i går kveld. Ingen festing. 

Anonymkode: cde88...204

Skrevet

La meg tenke. Vår russejente sitter hjemme hver kveld omtrent. Innimellom kjører hun og bestevenninnen tur for å snakke litt. Eller de møter tre fire andre biler og sitter i bagasjerommet i ring med to meter mellom hver bil. Hun pynter russedressen på FaceTime med de andre og har russetreff på nettet. Tenker vi ikke har feilet så mye jeg. 

Anonymkode: 49fbe...2e7

Skrevet

Ikke ta med alle i dragsuget da. Min er russ og hun har ikke tenkt på fest. Hun er skikkelig lei seg, men har ikke hatt på dress og møtt venner. 
Det har ikke vært et tema en gang. 

Anonymkode: f4928...e4e

Skrevet

Vår russegutt har vært hjemme hver eneste kveld. Dressen er ikke pyntet eller noe, heller. Det skylle han ha gjort på et russeverksted på skolen, men det ble avlyst. 

Som menneskeheten som helhet, er flertallet av russ fornuftige og oppegående. Men det finnes alltid noen som har litt tungt for det. De er, heldigvis, et fåtall.

Anonymkode: 98621...096

Skrevet

Jøss! 

Anonymkode: 8e529...b8b

Skrevet

Det er flere russ som har festet enn hytteeiere som klaget på hytteforbudet. Men de fleste har altså ikke gjort noe galt. Men de som har festet i grupper på større enn fem, kan bidra til enda dårligere økonomi i samfunnet, de gjør at barn og unge ikke får gjennoppta fritidsaktiviteter osv. Så de kan foreldrene godt bure inne frem til vgs. åpner ogjen. 

Anonymkode: a4fb7...371

Skrevet

Vår russ får ros av både politi og politikere. De overholder reglene, møtes ute i grupper på max 5 og møtes ellers over Teams. Så jeg er kjempefornøyd og stolt over oppdragelsen de har fått. 

De 6-7 eldre fruene som tok lunsjen sin tett i tett på en fortausrestaurant i går er jeg derimot ikke så imponert over. De fleste av dem er faktisk pensjonerte sykepleiere, noe som gjør det enda mer provoserende. 

Anonymkode: 8e529...b8b

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er flere russ som har festet enn hytteeiere som klaget på hytteforbudet. Men de fleste har altså ikke gjort noe galt. Men de som har festet i grupper på større enn fem, kan bidra til enda dårligere økonomi i samfunnet, de gjør at barn og unge ikke får gjennoppta fritidsaktiviteter osv. Så de kan foreldrene godt bure inne frem til vgs. åpner ogjen. 

Anonymkode: a4fb7...371

Kan du underbygge den påstanden din med konkrete tall og linker? 

Anonymkode: 07719...ba3

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du underbygge den påstanden din med konkrete tall og linker? 

Anonymkode: 07719...ba3

Har du lært en ny setning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...