Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 Hei! Setter veldig stor pris på om noen kunne hjulpet meg! Så jeg er naturlig blond. Jeg farget meg svart for en eller ei anna grunn. Jeg vil ha tilbake mitt blonde hår. Må ikke nødvendigvis være det naturlige men blondt. Jeg har tatt to colourless avfarginger og det fjernet svartfagen, men jeg ble helt oransje! Så kan jeg ta en blond farge rett etter jeg har tatt avfarging? Ikke bleking men blond farge. Frisør er ikke et alternativ i dette tilfelle. Hjelp meg! Anonymkode: cc732...743
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Ta en titt på Bradmondo på youtube. Han er frisør som ser på bl.a hjemmefargingsvideoer som går galt og forklarer hvorfor det gikk galt, og hvordan det kunne unngås. -Akkurat det du beskriver (naturlig lys, farget sort, prøver å avfarge) er det mange videoer av. PS grunnen til at du er Orange er forresten fordi at det sitter igjen røde pigmenter, som er nesten umulig å bli kvitt med hjemmebleking fordi det er det pigmentert som sitter hardest i. Ville vurdert å finne en ask farge (ikke gylden fordi det har du allerede mye av) i samme tone som du har, selv om det er litt mørkere en din naturlige. Så gradvis klippe, og muligens stripe/lysne etterhvert som det vokser ut, for ikke å ødelegge håret ditt helt. (... råd basert på at jeg var selv frisør for mange år siden, mulig det er utdatert) Lykke til. Anonymkode: 98313...01d
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 Avfarging er egentlig aldri å anbefale 😅 har gjort det ved 2 anledninger hos frisør og ble neon orange😂 husker jeg da fikk tipset om å sakte lysne håret med striper gjentatte ganger over tid. Anonymkode: 236f1...bb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå