Gå til innhold

Smittestopp og strøm på mobilen😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mobilen holder jo ikke en hel dag, etter at jeg lastet ned appen. Hvordan gjør dere det? Vil jo bidra, men trenger telefonen også🙈.

Anonymkode: 5f0b2...fa9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg avinstallerte den. Er uansett bare hjemme og på butikken, og der er jeg ikke under 2 meter fra noen i over 15 min uansett. 

Anonymkode: 1f291...239

Skrevet

Den drar grusomt med strøm ja.  Har dårlig batteri fra før på mobilen, så dette blir en utfordring. Vil gjerne bidra likevel, så får vel satse på å ha med powerbank på tur.

Anonymkode: 60de5...b9d

Skrevet

min telefon begynte å skru seg av og på av seg selv,  så avinstallerte den , har ikke skjedd etter at jeg fjerna den . 

Anonymkode: 85f46...089

Skrevet

Jeg slår av Bluetooth og posisjoner når jeg er hjemme, slår det på igjen når jeg er ute av huset. Vet ikke om det er "lov" da, men slipper å tappe telefonen for strøm i hvert fall. 

Anonymkode: cdbfa...208

Skrevet

Forstår ikke poenget med den appen...🤷‍♀️

Anonymkode: 0d796...b9c

Skrevet

Avinnstallerte den. Har liten tro på den appen uansett 

Anonymkode: e43cc...9af

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den drar grusomt med strøm ja.  Har dårlig batteri fra før på mobilen, så dette blir en utfordring. Vil gjerne bidra likevel, så får vel satse på å ha med powerbank på tur.

Anonymkode: 60de5...b9d

Bidra med hva? 

Anonymkode: 05c84...ce2

Skrevet

Jeg trenger den ikke, og de trenger heller ikke mine opplysninger. Er aldri 15 min sammen med noen utenom kjernefamilien. Fort inn og ut av butikken omtrent en gang i uken. Ellers hjemme eller i marka. 

Anonymkode: 8e7c4...291

Skrevet

Skrudde GPS og har bare på blåtann, ble mye bedre da.

Anonymkode: cbabd...2ad

Skrevet

Den ble avinstalert idag hos alle tre her i huset. Kunne nesten se at strømmen gikk nedover når mobilen lå på bordet. Ingen planer om å måtte kjøpe meg ny mobil pga denne appen. Så denne dugnaden blir viikke med på, selv om vi hadde planer om det. 

Vi er ikke redde for overvåkning eller andre ting som folk synser om. Hadde vi vært redd for det så hadde vi ikke hatt en mobil med ulike apper på, ser ungene kan overvåke hverandre med snapp allerede. Ett klikk så ser de hvor søstra er og med hvem, så tror ikke denne appen er farlig. 

Anonymkode: ca9ca...9dc

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den ble avinstalert idag hos alle tre her i huset. Kunne nesten se at strømmen gikk nedover når mobilen lå på bordet. Ingen planer om å måtte kjøpe meg ny mobil pga denne appen. Så denne dugnaden blir viikke med på, selv om vi hadde planer om det. 

Vi er ikke redde for overvåkning eller andre ting som folk synser om. Hadde vi vært redd for det så hadde vi ikke hatt en mobil med ulike apper på, ser ungene kan overvåke hverandre med snapp allerede. Ett klikk så ser de hvor søstra er og med hvem, så tror ikke denne appen er farlig. 

Anonymkode: ca9ca...9dc

Ungene deres bør faktisk få beskjed om å skru av den funksjonenen. Jeg har den ikke på, og det får ikke mine lov til heller.

Anonymkode: 1f291...239

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...