Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 Mobilen holder jo ikke en hel dag, etter at jeg lastet ned appen. Hvordan gjør dere det? Vil jo bidra, men trenger telefonen også🙈. Anonymkode: 5f0b2...fa9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Jeg avinstallerte den. Er uansett bare hjemme og på butikken, og der er jeg ikke under 2 meter fra noen i over 15 min uansett. Anonymkode: 1f291...239
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 Den drar grusomt med strøm ja. Har dårlig batteri fra før på mobilen, så dette blir en utfordring. Vil gjerne bidra likevel, så får vel satse på å ha med powerbank på tur. Anonymkode: 60de5...b9d
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 min telefon begynte å skru seg av og på av seg selv, så avinstallerte den , har ikke skjedd etter at jeg fjerna den . Anonymkode: 85f46...089
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #5 Skrevet 18. april 2020 Jeg slår av Bluetooth og posisjoner når jeg er hjemme, slår det på igjen når jeg er ute av huset. Vet ikke om det er "lov" da, men slipper å tappe telefonen for strøm i hvert fall. Anonymkode: cdbfa...208
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #6 Skrevet 18. april 2020 Forstår ikke poenget med den appen...🤷♀️ Anonymkode: 0d796...b9c
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #7 Skrevet 18. april 2020 Avinnstallerte den. Har liten tro på den appen uansett Anonymkode: e43cc...9af
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #8 Skrevet 18. april 2020 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den drar grusomt med strøm ja. Har dårlig batteri fra før på mobilen, så dette blir en utfordring. Vil gjerne bidra likevel, så får vel satse på å ha med powerbank på tur. Anonymkode: 60de5...b9d Bidra med hva? Anonymkode: 05c84...ce2
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #9 Skrevet 18. april 2020 Jeg trenger den ikke, og de trenger heller ikke mine opplysninger. Er aldri 15 min sammen med noen utenom kjernefamilien. Fort inn og ut av butikken omtrent en gang i uken. Ellers hjemme eller i marka. Anonymkode: 8e7c4...291
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #10 Skrevet 18. april 2020 Skrudde GPS og har bare på blåtann, ble mye bedre da. Anonymkode: cbabd...2ad
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #11 Skrevet 19. april 2020 Den ble avinstalert idag hos alle tre her i huset. Kunne nesten se at strømmen gikk nedover når mobilen lå på bordet. Ingen planer om å måtte kjøpe meg ny mobil pga denne appen. Så denne dugnaden blir viikke med på, selv om vi hadde planer om det. Vi er ikke redde for overvåkning eller andre ting som folk synser om. Hadde vi vært redd for det så hadde vi ikke hatt en mobil med ulike apper på, ser ungene kan overvåke hverandre med snapp allerede. Ett klikk så ser de hvor søstra er og med hvem, så tror ikke denne appen er farlig. Anonymkode: ca9ca...9dc
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #12 Skrevet 19. april 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den ble avinstalert idag hos alle tre her i huset. Kunne nesten se at strømmen gikk nedover når mobilen lå på bordet. Ingen planer om å måtte kjøpe meg ny mobil pga denne appen. Så denne dugnaden blir viikke med på, selv om vi hadde planer om det. Vi er ikke redde for overvåkning eller andre ting som folk synser om. Hadde vi vært redd for det så hadde vi ikke hatt en mobil med ulike apper på, ser ungene kan overvåke hverandre med snapp allerede. Ett klikk så ser de hvor søstra er og med hvem, så tror ikke denne appen er farlig. Anonymkode: ca9ca...9dc Ungene deres bør faktisk få beskjed om å skru av den funksjonenen. Jeg har den ikke på, og det får ikke mine lov til heller. Anonymkode: 1f291...239
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå