Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 Hvordan er de? Hva gjorde at hun ble testet? Anonymkode: 967cd...e3e
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Hun er livlig, morsom, kreativ, smart, energisk og veldig mye, i mangel av et bedre ord. Da hun var yngre ble jeg utmattet av henne fordi hun var så intens og aktiv og fikk så voldsomme raserianfall, men nå som hun er 10 år er hun mer rolig og blir heller lei seg og bekymret enn rasende. Hun er nylig utredet fordi hun begynte å falle utenfor på skolen. Vi har mistenkt adhd fra hun var 3-4 år, men valgte å ikke utrede så lenge hun klarte seg bra ellers. Da lærerene begynte å bli bekymret også, meldte vi henne til BUP, og det var ikke tvil egentlig. De var litt usikker i starten fordi hun er så intelligent, og da kan barn bli urolige av det også, men hun har så masse andre trekk. Det er mye om jeg skal ta med alt vi har stusset over, men det er ting som: ekstremt rotete av seg, glemmer/mister ting hele tiden, avbryter andre, klarer ikke å sitte på stolen under måltider eller andre steder hvor hun burde klare det, plukker og peller på alt mulig, kan glede seg veldig til ting (julaften, kino, tivoli osv), men går helt i frø når begivenheten først kommer, sutrer, gråter og vil ikke i lang tid før vi får roet henne, snakker på innpust og utpust med lange utgreiinger og sporer fort av, blir distrahert av alt mulig, klarer sjeldent å fullføre noe eller begynne på noe med mindre hun er veldig motivert selv, sover dårlig osv. Listen er mye lenger, men det jeg først kom på. Dette er jo det negative da. Hun er også veldig snill, inkluderende, liker å dele, forsvarer vennene sine, er kjempeflink til å tegne og male, har mye humor viser ofte god refleksjon osv. Anonymkode: a5a1e...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå