Gå til innhold

Jeg er så sint på mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Da slutter du å være sur og sint da

Anonymkode: 43bf3...922

👍🏻

(Enig i det. Hørtes bare ut som det er det motsatte som er planen til HI)

Anonymkode: 064a8...224

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI, om du kan, med hånda på hjertet, sverge på at du aldri har blitt kåt av noen du har sett, møtt, flørta med, sett på tv, lest, tenkt på eller fantasert om, også i situasjoner der det ikke har passet eller du har tenkt å gjøre noe med det, så kan du sikkert bli sur, men hva hjelper det? Mannen fikk en ereksjon. Er du sikkert på at han gjerne ville ha en bender i buksa i butikken? Er du hundre prosent sikker på at han kunne ha forhindret den? For om du ikke er det, så er det som å bli sur på han fordi han nøs. Fysiske reaksjoner kan man ikke alltid kontrollere. Humøret sitt, derimot...

Skrevet
8 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Er du hundre prosent sikker på at han kunne ha forhindret den?

Jeg synes nok egentlig det er litt suspekt at den fantes der i første omgang.

Mannen er i slutten av 40-årene, ikke i slutten av tenårene. Han vet nok for det første hvordan han skjuler en ereksjon om han virkelig ønsker det. Og for det andre så er det ikke vanlig at menn får ukontrollerte ståkuker bare de ser en tilfeldig pen dame. Det skal gjerne litt mer til. 

Men at den finnes i hodet til HI, som allerede er seksuelt frustrert, og vet hva slags damer han liker, kan jeg tro på. 

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannen er i slutten av 40-årene, ikke i slutten av tenårene. Han vet nok for det første hvordan han skjuler en ereksjon om han virkelig ønsker det. Og for det andre så er det ikke vanlig at menn får ukontrollerte ståkuker bare de ser en tilfeldig pen dame. Det skal gjerne litt mer til. 

Men at den finnes i hodet til HI, som allerede er seksuelt frustrert, og vet hva slags damer han liker, kan jeg tro på. 

Synes også det er rart at han får ståkuk i den alderen. Er helt enig med deg. Han har aldri hatt det problemet før. Det med å skjule den er nok ikke så lett, han gikk meg joggebukse selvfølgelig, pluss at han er stor, så det var umulig for han å skjule det. Tror ikke hun i kassa så det, jeg så det først når vi var ute i bilen. Til å med når han satt å kjørte hjem hadde han ståpikk... Han er en person som ikke sier så mye, så han hadde ikke så mye å si til sitt forsvar. Han har beklaget, men dette sliter litt på meg. Jeg får ikke sex, det er ekstra irritererende. 

Hi

Anonymkode: 33d8c...6ad

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes også det er rart at han får ståkuk i den alderen. Er helt enig med deg. Han har aldri hatt det problemet før. Det med å skjule den er nok ikke så lett, han gikk meg joggebukse selvfølgelig, pluss at han er stor, så det var umulig for han å skjule det. Tror ikke hun i kassa så det, jeg så det først når vi var ute i bilen. Til å med når han satt å kjørte hjem hadde han ståpikk... Han er en person som ikke sier så mye, så han hadde ikke så mye å si til sitt forsvar. Han har beklaget, men dette sliter litt på meg. Jeg får ikke sex, det er ekstra irritererende. 

Hi

Ok, skjønner.

Men...synes du egentlig det er så rart at du ikke «får» sex, når han må beklage sine ereksjoner?

Har dere hatt et bra sexliv før? Vært sammen lenge?

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok, skjønner.

Men...synes du egentlig det er så rart at du ikke «får» sex, når han må beklage sine ereksjoner?

Har dere hatt et bra sexliv før? Vært sammen lenge?

Som sagt, så er det første gangen dette har skjedd. Ja, vi har hatt et bra sexliv, men i de siste årene har det vært litt av og på. Sist vi hadde en aktiv periode var etter nyttår. Sist vi hadde sex var i begynnelsen av mars tror jeg...  Når jeg prøver meg på ham i morgen kommer han ikke til å avvise meg, det er jeg helt sikker på, så noe godt kommer det utav dette. 

Hi

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som sagt, så er det første gangen dette har skjedd. Ja, vi har hatt et bra sexliv, men i de siste årene har det vært litt av og på. Sist vi hadde en aktiv periode var etter nyttår. Sist vi hadde sex var i begynnelsen av mars tror jeg...  Når jeg prøver meg på ham i morgen kommer han ikke til å avvise meg, det er jeg helt sikker på, så noe godt kommer det utav dette. 

Hi

Hvorfor tror du ikke det?

Anonymkode: e1d2e...96c

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tror du ikke det?

Han har dårlig samvittighet... 

Hi

Skrevet

Høres ut som om dere har et elendig forhold når det kommer til å kommunisere sammen.

Og nå synes du det er helt greit å ha sex med ham etter at du har gitt ham dårlig samvittighet for noe han faktisk ikke kan noe for selv. Jeg forstår om han mister lysten til å ha sex med deg om dette er et eksempel på hvordan dere forholder dere til hverandre ellers også.

Menn i alle aldre kan få ufrivillige ereksjoner. Det er noe du som voksen kvinne burde vite, Hi. Han syntes garantert ikke det var særlig morsomt å få ereksjon i den situasjonen. Nå har du i tillegg gjort det skambelagt og mener han skal ha dårlig samvittighet for det - slik at du får sex. Det er faktisk ganske kvalmt av deg!

Ta tak i de faktiske problemene deres, nå lager du problemer av noe som ikke er et problem.

Ikke noe problem å forstå at det virker sårende på deg, men det er en årsak til at dere ikke har hatt sex på lang tid. DET er problemet deres. Ikke at han fikk en ufrivillig ereksjon pga. en tilfeldig dame i dag.

Anonymkode: 68a66...f4c

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Det kalles sexpress, på godt norsk. 

Du får han til å beklage for ereksjon, du vet at dere nå kommer til å ha sex fordi han har dårlig samvittighet, og du beskriver sex som noe du «får», ikke noe dere «har».

Om du snur kjønnsrollene 180 grader så får du denne klassiske masete gubben som klarer å tuske til seg litt sex av og til, fra den knipne dama, hvis han bare vet hvilke emosjonelle knapper han skal trykke på. Hun gir etter for å slippe bråk, ikke fordi hun har lyst. 

Skrevet

Ikke hatt sex på 5 uker? Ikke rart han fort får en bul i buksa. 

Noen ganger må en se to sider i en sak. Ja, jeg forstår godt din tanke. Men er du villig til å ha sex da? 

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Og du synes at det er bra med sex fordi han har skyldfølelse og ikke føler han kan si nei, sjarmerende...

Skrevet

Her må det jo være noe annet feil i forholdet.

Anonymkode: 21cf1...3b3

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså, mannen min er i slutten av 30årene, og kan plutselig på ereksjon når vi er ute på tur i skogen. Og i allefall om han har vært lite fysisk aktiv en periode, da skjer det hvor og når som helst. Akkurat som om kroppen "våkner" litt, bare fordi vi går en tur.

Anonymkode: d74f7...9fd

Skrevet

Mann på snart 50 som går i joggebukse på butikken er vel noe av det minst sexy som finnes, så der hadde han ordnet seg sextørke helt på egenhånd hos meg!

Ellers skjønner jeg ikke problemet. Han fikk en ufrivillig (må man tro) reaksjon, han har beklaget (!) og du er like sur, men vil bruke hans utilpasshet til å få deg sex? 

Et meget spesielt forhold, vil jeg si. 

Anonymkode: a833d...c75

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Herregud, dette forholdet er jo bare helt feil, på veldig mange områder.

Anonymkode: 6268f...e6f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Altså, mannen min er i slutten av 30årene, og kan plutselig på ereksjon når vi er ute på tur i skogen. Og i allefall om han har vært lite fysisk aktiv en periode, da skjer det hvor og når som helst. Akkurat som om kroppen "våkner" litt, bare fordi vi går en tur.

Anonymkode: d74f7...9fd

Selvfølgelig. Man kan stadig få ereksjon eller bli våt eller hva det nå måtte være, hvor som helst og når som helst. 

Men både det å reagere voldsomt på synet av en alminnelig kvinne man ikke allerede har et seksuelt forhold til, og det å bli så kåt at man er helt ute av stand til å skjule det, hvis det ikke passer seg i den sosiale situasjonen man er i, er jo noe menn lærer seg å kontrollere etter hvert. 

Det er jo som å gå på do. Man må fremdeles tisse, selv om man er voksen. Men man har lært å gjøre det på et sted det passer seg.

Om du ser ståkuken til mannen din, når det bare er dere to, er det vel heller ikke noe problem. Men om han står med en stolt ereksjon når dere treffer venner i skogen, eller på parkeringsplassen, så må han jo være tilbakestående. 

Skrevet

Jeg synes han skylder deg en forklaring på hvorfor han avviser deg.

Det som skjedde på butikken er jo ikke egentlig problemer, men du blir såret fordi han åpenbart er kåt - bare ikke på deg for tiden.

Skjønner godt at du blir lei deg. Han må være ærlig med deg om hva som foregår når han  bare skyver deg vekk. 

Anonymkode: 59059...681

Skrevet
På 18.4.2020 den 19.23, Anonym bruker skrev:

Fiks deg opp litt så du blir fin du også da vel. Det er bare sånn det er. Er du fin får du pule, er du dvask får du smule

Anonymkode: 43bf3...922

Nja. Eg er dvask men det går fint likevel! Kjem mest an på mannen trur eg. 

Anonymkode: a7787...fae

Skrevet
På 18.4.2020 den 21.59, Anonym bruker skrev:

Hi

Du kan jo ikke klandre gubben for at du selv er full av komplekser.

Anonymkode: 93c36...987

Skrevet

Problemet her er at han ikke ønsker sex med deg men påvirkes av andre. 

spurte forøvrig mannen min på 55 år om dette og han svarte «når man er såpass gammel så klarer vi å styre en ståpikk. Vi vet når det passer seg eller ikke» 

han er iallefall IKKE enig med damene om at dette er en reaksjon man ikke kan styre. Ja, for en unggutt men ikke for en voksen mann. Men det er ikke det som er problemet her men det underliggende. Hvorfor han ikke vil ha sex med kona si. 

Anonymkode: 1b775...af7

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig. Man kan stadig få ereksjon eller bli våt eller hva det nå måtte være, hvor som helst og når som helst. 

Men både det å reagere voldsomt på synet av en alminnelig kvinne man ikke allerede har et seksuelt forhold til, og det å bli så kåt at man er helt ute av stand til å skjule det, hvis det ikke passer seg i den sosiale situasjonen man er i, er jo noe menn lærer seg å kontrollere etter hvert. 

Det er jo som å gå på do. Man må fremdeles tisse, selv om man er voksen. Men man har lært å gjøre det på et sted det passer seg.

Om du ser ståkuken til mannen din, når det bare er dere to, er det vel heller ikke noe problem. Men om han står med en stolt ereksjon når dere treffer venner i skogen, eller på parkeringsplassen, så må han jo være tilbakestående. 

Men hvordan vet vi at han ikke har et seksuelt forhold til henne? Kan jo hende det var elskerinnen de møtte på. Slettes ikke unaturlig med ereksjon da... 

Anonymkode: f64d1...8d5

Skrevet
På 19.4.2020 den 0.10, J_29 skrev:

Ikke hatt sex på 5 uker? Ikke rart han fort får en bul i buksa. 

Noen ganger må en se to sider i en sak. Ja, jeg forstår godt din tanke. Men er du villig til å ha sex da? 

Les tråden du. Det er his mann som ikke er villig til å ha sex.

Anonymkode: 281d5...f10

Skrevet

Du er for mye frampå, mannen din er et sjenert naturbarn og må ha følelser for å ha lyst på sex. Skal dere kvinner snart respektere dette! Han kan selvsagt ikke klandres for at hun i butikken ga han sterke følelser.

Anonymkode: 744c3...fe0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...