Gå til innhold

Hvordan hadde dere løst dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er alenemamma til et barnehagebarn på 3 og en skolebarn som går i 5 klasse. Jeg sliter økonomisk, pga jeg mistet jobben før korona kom og har heller ikke søkt noe nye nå, så har kun dagpenger.

Jeg tenker at jeg skal si opp plassen til 3åring,men problemet da blir jo at barnet mister plassen, men har dessverre ikke råd til og betale bhg reging nå, så hvis jeg sier opp nå så må jeg betale kun for 15 april til 15 mai ,er 1 måned oppsigelse,men jeg bare tenker at da mister barnet plassen.

Vi må være hjemme over sommeren fordi barnet har en hjertefeil, og er derfor i risiko gruppen.

hvordan hadde dere løst det ?

Anonymkode: 0ae05...384

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde snakket med NAV. Hørt hva de mener.

Anonymkode: 1556f...cd1

Skrevet

Ville om omsorgspenger. 

Er du med i forreningen hjertesykebarn? De har sikkert gode råd og kunnskap. 

Anonymkode: ae593...2cc

Skrevet

Hva med redusert betaling, han har jo hatt krav på gratis kjernetid?  For å motta dagpenger, så må du vel ha tilgjengelig barnepass? Eller er det annerledes nå pga korona, og siden han er i risikogruppen. Jeg ville ikke gjort noe før jeg hadde snakket med saksbehandleren din på Nav tror jeg.

Anonymkode: 2935a...ca7

Skrevet

Takk for svar.

Ringer nav på mandag, men kan uansett ikke sende barnet i bhg da det er i risikogruppen og vi har fått beskjed om og venter til over sommer

Anonymkode: 0ae05...384

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...