Gå til innhold

Jeg tror jeg går i søvne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen er skilt og barna bor en uke hos meg og en uke hos far. 
har mistenkt det lenge egentlig, men mat, godteri har blitt borte over natten. Såpen på vasken blir fort tom. Ting  er flyttet på og blir borte. 
denne uken er jeg alene hjemme. Såpen som var ny på mandag er nesten tom... middagsrester fra i går er borte, mobilen som jeg la til lading i stuen i natt lå på badet i dag tidlig. 
Den eldste sønnen min  har ofte spurt om jeg har vært oppe natten for han har hørt meg.. 

men jeg husker ikke å hvert oppe. 

så jeg tror jeg går i søvne..

noen med samme opplevelser? 

Anonymkode: c99a6...d4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off...ja! 

Det er helt forferdelig!

Måtte sette en diger stol foran døren til verandaen i annen etasje etter at den stod åpen en gang. 

Det handler ofte om stress. 

Anonymkode: dae45...e46

Skrevet

Tror jeg hadde hørt med legen.

Mulig det ville vært lurt om du tok noe beroligende rett før sengetid. Hvis det ikke blir verre av det da. Snakk med legen.

Skrevet

Venninna mi gjorde det. Lenge trodde hun ungene hadde vært oppe og spist ting, rotet osv. Til slutt kjøpte hun billig overvåkning, og der var det mor sjøl som vandret rundt. Fikk se en video, hun så jo våken ut, samtidig så var det noe annerledes over henne, klarte ikke sette fingeren på hva det var. Hun har nylig funnet det ut og pga korona har hun ikke fått oppsøkt lege pga det. Det er hjelp å få. 

Anonymkode: f8e09...f5d

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lenge trodde hun ungene hadde vært oppe og spist ting, rotet osv. Til slutt kjøpte hun billig overvåkning, og der var det mor sjøl som vandret rundt.

:laugh:

Det er jo veldig ubehagelig da! Det føles som om noen gaslighter en, eller som om det er innbruddstyver. Så det er jo fint å kunne se med egne øyne at det er en selv.

Jeg tror situasjonen som er nå, kan være utløsende årsak. 

Skrevet

Haha. Jeg har aldri gjort det. Men har et par i slekta som har gjort det en del. Ene er bestefar. Han hadde faktisk satt seg på bestemor en natt. 
En annen gang hadde han dratt dyna av dem begge og kastet den ut vinduet.

Broren min kom løpende ned trappa en gang jeg satt oppe en natt. Kom ned med dyna rundt seg og kastet den fra seg og han snublet seg opp trappa igjen. Han var veldig kald da han våknet dagen etter for han hadde jo ikke dyne og ante ikke hvor den var 😅😂

Anonymkode: 0fe58...158

Skrevet

Og så våknet en gang bestefar av at han stod og drakk kokende vann! 

Anonymkode: 0fe58...158

Skrevet

Spiser du sovemedisin? Stilnoct? Dette er nemlig en vanlig bivirkning. 

Anonymkode: 99e19...e03

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg lurte også litt på dette da jeg skrev om beroligende tabletter. Tror ikke sovetabletter er det beste. 

Kanskje det lureste ville vært beroligende tabletter på dagtid, slik at man er rolig i våken tilstand, og deretter sover godt.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei spiser Ikke noe sånt. 

Anonymkode: c99a6...d4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...