Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 I frykt for å feile har jeg ikke klart å ta tak i de ekstra kiloene, men nå som ikke jeg treffer folk likevel har jeg klart å skyve frykten tilside og tatt tak. 5 kg ned på en mnd, smalere midje, mindre oppblåst, lettere til sinns. For en deilig følelse! Måtte bare få det ut et sted. Anonymkode: aab37...86e
Spanskeflua Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Gratulerer👏👏 Hva har du gjort for å klare det?
KellyTaylor Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 Gratulerer Er det ikke deilig å komme nærmere målet sitt?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 Tusen takk dere! 😊 Færre fristelser i hus. 😅 Og mer bevegelse. 3 kg til til startvekt. 💪 Anonymkode: aab37...86e
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #5 Skrevet 18. april 2020 Jeg er også på vei ned, Hi. Begynte riktignok i januar, men er fem kilo lettere nå. Halvannen kilo nå etter koronaen kom til landet. Spiste sunt før også, så har bare gjort noen få grep. Og så er det litt begrenset hva jeg kan gjøre pga. kronisk sykdom, men jeg er i aktivitet hver dag. Fant ut at dette var en genial anledning. Handler hver 14. dag. Handler da bare sunn og god mat, og er helt konsekvent på å ikke handle i mellomtiden. Gjorde et unntak før påske i to-ukershandlingen min, kjøpte en pose potetgull. Den ligger fremdeles uåpnet, den frister rett og slett ikke lenger, ikke så lenge jeg spiser sunn og god mat. Merker det samme som deg, mindre oppblåst, mer energi Jeg ønsker å gå ned 5-6 kg til, men neste mål nå er ned 1,5 kg til før 17. mai Bra jobba, Hi Anonymkode: ec1b3...be3
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #7 Skrevet 18. april 2020 Koronakroppen har blitt mindre og fått mere muskler. Egentlig er det vel bare positivt, men har brukt noen år på å få litt mer vekt på kroppen min så dette passet dårlig når jeg endelig var fornøyd. Vurderer om jeg skal irritere ungene og få litt mere muskler. Jeg har egentlig mye muskler, men de synes ikke så mye til vanlig når jeg har vekta jeg vil ha. Fikk klage på at armene mine hadde vokst litt for mye her omdagen da jeg var på badet. (De driver å aktivt trener, det gjør ikke jeg så det er vist så ekstremt teit at muttern får muskler uten å gjøre noe for det. De tenker ikke over at jeg har en fysisk krevende jobb og at jeg har jobbet mye mer enn normalt de siste ukene) Anonymkode: 48db8...fb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå