Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Trenger ny sykkel, skal brukes til tur med barna og sikkert en del til/fra jobb og barnehagehenting av 2 barn i sykkelvogn. Dere som har testet elsykkel, hva er for og i mot? 🚴🏼♀️ Anonymkode: 53557...59b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Bare positive ting å si om elsykkel 👍 Anonymkode: e9876...19d
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 Jeg har ikke lappen pga sykdom, så jeg farter rundt med elsykkelen min. Jeg er KJEMPEFORNØYD. 😊 Anonymkode: 46388...a5a
Himmel og hav Skrevet 17. april 2020 #4 Skrevet 17. april 2020 For: Moro, verden blir flatere og uten motvind, jeg kan sykle så tungt jeg vil eller suse avgårde uten å bli svett, jeg koser meg med å sykle lange turer, jeg kan frakte med meg ganske mye og sykler derfor gjerne til butikken, jeg bruker mindre bil. Mot: Den er tung å løfte og tung å sykle i motbakke uten motor, den må lades. Jeg har ikke angra et sekund på at jeg kjøpte el-sykkel. Har heller ikke møtt på noen som har angra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå