Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Mannen spiller Playstation online med kompiser. Han spiller stortsett hver kveld i flere timer. Og han ler såå masse og høyt hele tiden. Storkoser seg! Og ikke misforstå, det er selvfølgelig kjempebra! Jeg ligger i sofaen, ser på TV og egentlig bare venter på å legge meg 😛 føler livet mitt er så sykt kjedelig i forhold til hans nå med coronahverdagen. Og i kveld, når jeg ligger her for ørtende gang og ser på noe drit på TVn mens jeg hører han le seg halvt ihjel i bakgrunnen, er jeg ordentlig misunnelig! Fler som kjeder seg? Anonymkode: 6e96b...717
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fler som kjeder seg? Ja, sitter alene hver kveld. Anonymkode: d05b1...f95
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 Er ikke du og han sammen på kveldene, da? Sitter han hver kveld og spiller med kompiser? Anonymkode: b8120...f06
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #4 Skrevet 17. april 2020 Gudskjelov har jeg en mann som gleder seg til å tilbringe kvelden med meg etter en lang arbeidsdag. Lager mat og ser på serier sammen på kvelden eller skravler mens vi drikker vin. Anonymkode: 779d7...d55
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #5 Skrevet 17. april 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gudskjelov har jeg en mann som gleder seg til å tilbringe kvelden med meg etter en lang arbeidsdag. Lager mat og ser på serier sammen på kvelden eller skravler mens vi drikker vin. Anonymkode: 779d7...d55 Hvor lenge har dere vært sammen da? Nå har vi gått hjemme i 5 uker. Så jeg er litt glad for at vi ikke må sitte oppe på hverandre hele kvelden også. Men når det blir kjempemange dager på rad synes jeg det er litt trist. Anonymkode: 6e96b...717
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #6 Skrevet 17. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvor lenge har dere vært sammen da? Nå har vi gått hjemme i 5 uker. Så jeg er litt glad for at vi ikke må sitte oppe på hverandre hele kvelden også. Men når det blir kjempemange dager på rad synes jeg det er litt trist. Anonymkode: 6e96b...717 9 år. Selv om vi begge er hjemme så har vi veldig mye å gjøre på jobben så når vi logger av om kvelden så er den tiden «vår» Anonymkode: 779d7...d55
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #7 Skrevet 17. april 2020 Jeg spiller sammen med de! Veldig gøy! 😄 Anonymkode: a8661...609
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #8 Skrevet 17. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg spiller sammen med de! Veldig gøy! 😄 Anonymkode: a8661...609 Altså, mannen min spiller også med kompiser på kvelden, og jeg har hengt meg på. 😊 Anonymkode: a8661...609
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #9 Skrevet 17. april 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor lenge har dere vært sammen da? Nå har vi gått hjemme i 5 uker. Så jeg er litt glad for at vi ikke må sitte oppe på hverandre hele kvelden også. Men når det blir kjempemange dager på rad synes jeg det er litt trist. Anonymkode: 6e96b...717 Har du sagt til ham at du synes det blir stusselig å sitte hver eneste kveld alene uten ham? Har du sagt at du ønsker selskap av ham, at dere kan snakke litt sammen, se på tv sammen, hva som helst sammen? Anonymkode: b8120...f06
the amazing spidermamma Skrevet 17. april 2020 #10 Skrevet 17. april 2020 Kan du ikke koble deg på noen venninner, da? Skravle litt med dem? Men mange timer hver kveld - det høres litt mye ut.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #11 Skrevet 18. april 2020 Han forsømmer dere. Deres forhold. Flott at de ler og koser seg, men det må jo komme i tillegg til, ikke i stedet for. Anonymkode: 438fb...90e
frk Nilsen Skrevet 18. april 2020 #12 Skrevet 18. april 2020 Arranger vinkveld/strikkekveld/bokklubb etc over skype/facetime med venninner. Ikke sitt å sutre over at han koser seg med venner, det klarer du og om du vil. Så må du snakke med mannen om hvordan du har det.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #13 Skrevet 18. april 2020 Spiller hver kveld i flere timer?? Høres ut som at han har et problem Anonymkode: 2114c...82a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #14 Skrevet 18. april 2020 Det går an å ta sex og singeliv maraton på facetime. I stedet for å irritere deg over at mannen er sosial. Eller hva med 5 stier i nærområdet med snaping til de vanlige tur vennene. Du kan hvis du vil. Anonymkode: 77150...f65
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #15 Skrevet 18. april 2020 Hehe, flere her inne som øyeblikkelig må påpeke at «dette er et problem». Det er det vi er best til. Å trykke hverandre ned. HI, flott han koser seg. Online spill kan være veldig sosialt. Men, du kan jo skype med venninner, vin på skype/facetime. Lese en god bok, puslespill osv. Helt ærlig synes jeg det høres deilig ut at mannen finner på ting selv om kvelden🤣 Anonymkode: 1dbdd...df7
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #16 Skrevet 18. april 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Gudskjelov har jeg en mann som gleder seg til å tilbringe kvelden med meg etter en lang arbeidsdag. Lager mat og ser på serier sammen på kvelden eller skravler mens vi drikker vin. Anonymkode: 779d7...d55 😂😂😂 Guuuuud a meg så perfekt dere må ha det da. 🙄 Anonymkode: 2dda8...0c7
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #17 Skrevet 18. april 2020 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: 😂😂😂 Guuuuud a meg så perfekt dere må ha det da. 🙄 Anonymkode: 2dda8...0c7 Høres ut som to alkiser .... Anonymkode: 952e4...371
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #18 Skrevet 18. april 2020 Jeg er singel da men jeg koser meg på kveldene og også på dagen med barna Anonymkode: 4bbf9...127
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #19 Skrevet 18. april 2020 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er singel da men jeg koser meg på kveldene og også på dagen med barna Anonymkode: 4bbf9...127 Jeg tror det er forskjell. Hadde jeg vært alene, hadde jeg kanskje klart å finne på mer for meg selv. Men når vi er et par blir det til at jeg «holder av kvelden» tilfelle han ikke skal spille. Har det jo helt greit med å se på serier, men når bestevennen din sitter i timesvis og ler å koser seg masse i et annet rom, så føles det fort ut som det man gjør selv er ganske kjipt.. Anonymkode: 6e96b...717
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #20 Skrevet 18. april 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hehe, flere her inne som øyeblikkelig må påpeke at «dette er et problem». Det er det vi er best til. Å trykke hverandre ned. HI, flott han koser seg. Online spill kan være veldig sosialt. Men, du kan jo skype med venninner, vin på skype/facetime. Lese en god bok, puslespill osv. Helt ærlig synes jeg det høres deilig ut at mannen finner på ting selv om kvelden🤣 Anonymkode: 1dbdd...df7 Det er deilig også, noen kvelder vil jeg bare være alene. Men det er noen kvelder, spesielt i helger, som jeg synes det er litt trist å sitte alene mens han storkoser seg... kan ikke huske sist vi gjorde noe sammen hjemme utenom å se på tv. Anonymkode: 6e96b...717
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #21 Skrevet 18. april 2020 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du sagt til ham at du synes det blir stusselig å sitte hver eneste kveld alene uten ham? Har du sagt at du ønsker selskap av ham, at dere kan snakke litt sammen, se på tv sammen, hva som helst sammen? Anonymkode: b8120...f06 Du har ikke svart på dette, Hi... Anonymkode: b8120...f06
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #22 Skrevet 18. april 2020 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har ikke svart på dette, Hi... Anonymkode: b8120...f06 Vet ikke om du skjønner hvor tragisk det er, hvis jeg må trygle mannen om å være mer med meg. Vil jo at han skal gjøre det han synes er gøy også, jeg er bare sjukt misunnelig. Jeg vil også ha en gjeng jeg kan le med hver kveld og spille spill eller gjøre noe gøy 😛 Vi ser stortsett på tv hver kveld før vi skal sove, etter han har spilt. Synes ikke det er kjempegøy lenger, litt lei av tv. Hyggeligere enn å se på alene, for all del. Anonymkode: 6e96b...717
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #23 Skrevet 18. april 2020 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg spiller sammen med de! Veldig gøy! 😄 Anonymkode: a8661...609 Skulle ønske jeg kunne, men jeg er for dårlig 😂 Anonymkode: 6e96b...717
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #24 Skrevet 18. april 2020 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke om du skjønner hvor tragisk det er, hvis jeg må trygle mannen om å være mer med meg. Vil jo at han skal gjøre det han synes er gøy også, jeg er bare sjukt misunnelig. Jeg vil også ha en gjeng jeg kan le med hver kveld og spille spill eller gjøre noe gøy 😛 Vi ser stortsett på tv hver kveld før vi skal sove, etter han har spilt. Synes ikke det er kjempegøy lenger, litt lei av tv. Hyggeligere enn å se på alene, for all del. Anonymkode: 6e96b...717 Hvis du vil ha flere venner så må du jo selv jobbe for å få det. Men jo, jeg forstår at du føler du må "trygle" mannen om å være mer med deg. Men dette dreier seg ikke om at du skal trygle, det handler om at dere er to i dette forholdet og hvordan dere vil at forholdet skal være fremover. Hadde det vært helt ok for deg at du var opptatt med venninner hele tiden og han satt og spilte med sine kompiser hele tiden? Hvordan tror du forholdet da vil utvikle seg? Men om du ikke vil snakke med ham om dette, da sier du også veldig tydelig til ham - uten et ord - at du synes det er flott at han unngår deg og at dere ikke har noe felles lenger. Skal et forhold fungere må dere kommunisere sammen. Det gjør dere tydeligvis ikke. Da spørs det hvordan det går med dere om et år eller fem... Du må være med på å skape ditt eget forhold, du må sette dine behov høyere, du må kommunisere, du må være tydelig på hva du forventer og trenger. Ellers tenker jeg du om et par år skriver neste tråd her inne, at mannen bare spiller, at du er lei, at du trenger noe mer i et forhold, hvordan gå fra ham. Forhold gjør seg ikke av seg selv. Man må spille på lag. Nå lever dere mer eller mindre separate liv hver eneste kveld. Men det er jo også et valg om du ikke vil ta det opp med ham... Anonymkode: b8120...f06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå