Gå til innhold

Nå som skolen snart starter

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det da innafor for ungene å leke sammen på fritiden? F.eks sykle en tur med en kompis?

Anonymkode: 0274e...eab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykle en tur med en kompis har vært innafor hele tiden det, en til to faste lekevenner har vært greit.

På pressekonferansen for barn som ble holdt forrige dagen svarte de på spørsmål fra barn og da var det et barn som spurte om de kunne være med venner hjem etter skolen når skolen startet igjen, Erna svarte da at det var helt greit men fremdeles anbefalte de at man hadde 1-2 faste lekevenner og at man var maks 5 stykker sammen om de var ute.

Min 7.klassing har gått tur i skogen med en klassevenninne annenhver dag siden skolen ble stengt hun, det har de lært på Supernytt at er anbefalt og greit. Man trenger å snakke med venner og man trenger frisk luft og mosjon.

Anonymkode: eab7a...783

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Sykle en tur med en kompis har vært innafor hele tiden det, en til to faste lekevenner har vært greit.

På pressekonferansen for barn som ble holdt forrige dagen svarte de på spørsmål fra barn og da var det et barn som spurte om de kunne være med venner hjem etter skolen når skolen startet igjen, Erna svarte da at det var helt greit men fremdeles anbefalte de at man hadde 1-2 faste lekevenner og at man var maks 5 stykker sammen om de var ute.

Min 7.klassing har gått tur i skogen med en klassevenninne annenhver dag siden skolen ble stengt hun, det har de lært på Supernytt at er anbefalt og greit. Man trenger å snakke med venner og man trenger frisk luft og mosjon.

Anonymkode: eab7a...783

Ja, det tenker jeg og.
Sønnen min på 9 år savner bestekompisen sin så mye, men foreldrene hans er ytterst skeptisk til å la dem sykle en tur. Jeg følte jeg gjorde noe innmari feil da jeg foreslo det i stad...

HI

Anonymkode: 0274e...eab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...