Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Hei, jeg er gravid, 10 fullgåtte uker og har kjøpt meg babywatcher. Har kjøpt den fordi jeg er redd for å miste etter at jeg har opplevd 2 MA på rad. Jeg testet den nå istad og fant en puls på 120 nede ved skambeinet, men er det for lavt til å være babyens puls? 🙈 Noen med erfaring her? Jeg er førstegangs. Anonymkode: 25e53...25c
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Tok du din egen puls samtidig da? Du må sjekke din egen puls, og se om den er forskjellig, og bruke referansetabeller (tilgjengelige på nett) for å se om det stemmer. Ville foresten ventet til 2.trimester med å bruke den, det er en teoretisk risiko for fosterskade ved (mye og langvarig) bruk av doppler, så det bør unngås. Anonymkode: f8302...ea8
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 Jeg kastet tilfeldigvis et blikk på pulsklokken min og den var på 68-70 har kontinuerlig pulsmåling på håndleddet. Nei har ikke tenkt å bruke den ofte, har ikke tenkt å beholde den når jeg kommer over 12+0 er bare i de kritiske ukene mine MA ble oppdaget der jeg er nå, så veldig redd for en 3. MA Anonymkode: 25e53...25c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå