Gå til innhold

Ville dere utsatt bryllupet eller giftet dere under en pandemi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maks fem gjester er tillatt i vielse utendørs. Det blir brudeparet, den som vier og forlovere. Ville dere utsatt bryllupet? 

Anonymkode: bfc50...32c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Bryllup etter min smak. Var slik mannen og jeg giftet oss. 😊  Begge fikk noia av å tenke på stor fest og tradisjonelt bryllup. For ikke å snakke om det økonomiske. Det er galskap å bruke så mye penger på et bryllup som enkelte gjør synes jeg. 

Anonymkode: ee423...68e

Skrevet

Jeg ville giftet meg og holdt heidundrandes fest senere. Det gjorde vi😀

Anonymkode: ead03...5e1

Skrevet

Om planen var å ha masse venner og familie i kalas i forbindelse med bryllupet, hadde jeg helt klart utsatt! Ikke det samme å feire 6-12 mnd etter vielsen 🥴

Anonymkode: 5cb60...3b2

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Maks fem gjester er tillatt i vielse utendørs. Det blir brudeparet, den som vier og forlovere. Ville dere utsatt bryllupet? 

Anonymkode: bfc50...32c

Det var akkurat sånn da vi giftet oss. Passet oss perfekt. 

Anonymkode: 283d4...1a1

Skrevet

Vi kommer til å utsette hvis det ikke blir lov med fler folk samlet i løpet av sommeren . Vil ha hele greia på en gang, ikke en fest  om et år liksom. 

Anonymkode: ce745...9ca

Skrevet

Jeg ville gkennomført tror jeg,  med fest senere.

Anonymkode: 97a2d...7d8

Skrevet

Da vi giftet oss var det oss to, han som viet oss og to vitner som vi ikke kjente :)

Så nei, vi valgte å gjøre det sånn når det ikke var pandemi og hadde sikkert gjort det sånn igjen, så vi hadde ikke avlyst.

Anonymkode: 487d3...f07

Skrevet

Maks fem gjester?! Hvor står det? Trodde man kunne være større samlinger om man var familie og ingen hadde symptomer eller vært i utlandet (utendørs). På jobb er vi jo 15 personer rundt hverandre hver dag🤷🏻‍♀️

Anonymkode: a907a...dd1

Skrevet

Nei :)

Hadde heller holdt festen senere ❤️

Anonymkode: be2a2...4c6

Skrevet

Ville foretatt vielsen og arrangert en vidunderlig kveld hjemme med bare oss og god mat og romantikk og sex. Eller forresten.. Må jo nesten ha forloverne på mat og litt drikke også da. 

Fest og familie ellers hadde vært deilig å droppe 🤪😁

Anonymkode: ae632...55d

Skrevet

Vi skal gifte oss nå snart, med oss og forlovere 😍 det blir helt perfekt!

Anonymkode: caa56...2d8

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Maks fem gjester?! Hvor står det? Trodde man kunne være større samlinger om man var familie og ingen hadde symptomer eller vært i utlandet (utendørs). På jobb er vi jo 15 personer rundt hverandre hver dag🤷🏻‍♀️

Hvor i all verden har du lest det?! 🙄

Anonymkode: 0b0e0...871

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal gifte oss nå snart, med oss og forlovere 😍 det blir helt perfekt!

Anonymkode: caa56...2d8

Hvem vier dere??🤔

Skrevet

Men hva gjør dere med kjole og sånt når dere har vielse nå og fest senere ? bruker den 2 ganger? har tross alt brukt 10 000 på den, vil gjerne vise den frem til mer enn 4 personer 🙈🙈

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hva gjør dere med kjole og sånt når dere har vielse nå og fest senere ? bruker den 2 ganger? har tross alt brukt 10 000 på den, vil gjerne vise den frem til mer enn 4 personer 🙈🙈

Vi hadde fest mange år etter. Da var det lenge siden folk hadde vært i bryllup og alle var klare for en skikkelig fest. Festen ble legendarisk! Jeg hadde ikke brudekjole verken på vielsen eller festen (brudekjole er ikke for meg), så det kan jeg ikke svare på med tanke på hva jeg gjorde. Tenker likevel at den fint kan brukes to ganger. 

Anonymkode: ead03...5e1

Skrevet

Jeg vil gjerne at foreldrene våre skal få være med på vielsen , og barna som gleder seg veldig,  så vi må utsette . 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem vier dere??🤔

En pastor i en lokal menighet :) Pm meg om du vil vite hvem :)

Skrevet

Det kommer helt an på hvor viktig gjester er for dere. Er det greit med enkelt så kjør på. Vil dere ha gjester, så vent. Vielse nå og fest om et år hadde for meg vært uaktuelt. Bryllupsfest er noe som er etter en vielse.

Anonymkode: 56158...7d0

Skrevet

Jeg hadde utsatt vielse og fest. Uten å blunke. 

Anonymkode: 3c7f1...10e

Skrevet

En mulighet er å gifte seg på "tinghuset" slik at det formelle er i orden og så ha kirkebryllup, med velsignelse av presten og fest senere.

Anonymkode: 97a2d...7d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...