Gå til innhold

Vi er uenig ang smitteverntiltak ang barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tre tenåringer. Mannen er helt uenig i at de skal være med noen og blir dritsur hver gang de er ute av huset. Noe som er skjeldent. To av de har en de er med innimellom den siste ingen. Han mener de skal KUN være hjemme. Hvordan skal vi løse slikt uten krangling hver gang???

Anonymkode: 6411d...b22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følge retningslinjene som er gitt. Hva er argumentet hans for å være strengere enn de? Stoler han ikke på de? Vil de overholde avstand? Er de i stand til å forlate gruppen og gå hjem om det kommer flere?

Mine har alle tre to faste de har vært med. Det er alle en gjeng på tre som bytter på hvor de er. De er flinke å holde avstand her hos oss. De sitter på loftet og gamer. Ellers går de turer, sykler og oppfører seg som før, bare at de holder avstand. 
Jeg tenker dere må kommunisere. Han må klare å si hvorfor og så må dere klare å holde dere rolig. 

Anonymkode: 1f573...634

Skrevet

Hvorfor vil han at ungdommene deres skal følge strengere regler enn anbefalt fra myndighetene da? Han må jo ha et godt svar på det...

Vi har to tenåringer, og begge har noen få de er sammen med. Eldste på 19 har kjæresten sin og et par kompiser, og de kjører biler rundt, sitter på verandaen og griller, eller ser film sammen. Han møter disse vennene hver dag. Lillebror på 16 har en kamerat han er mest sammen med, han har boblebad på verandaen så de har egentlig badet en del, også er de tre kompiser som gjerne drar for å fiske sammen eller stå på skateboard. Tror ikke han har vært inne hos noen, men møter venner 3-4 ganger i uka.

De må jo ut litt, det er veldig unormalt for tenåringer å bare sitte hjemme med mamma og pappa. 

Jeg synes de er kjempeflinke som ikke møter flere enn anbefalt, som ikke fester eller gjør noen av de tingene som ikke er anbefalt.

Anonymkode: b1170...0f1

Skrevet

vår er ute,men ikke mer enn med 1-2 om gangen

Anonymkode: 5dee9...3a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...