Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Jeg har blitt testet og venter på resultatet. I mellomtiden skal jeg være i full isolasjon. Jeg bor i leilighet på bakkeplan, har ingen ved siden av meg. Men de over har terrasse på skrått over meg (ikke rett over min uteplass). Kan jeg sitte utenfor? Anonymkode: c38eb...2a6
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Så lenge du ikke hoster og nyser ut i luften må vel det gå bra? Men jeg svarer bare ut fra hva jeg tenker er sunn forbudt, jeg har ingen faglig tyngde til å svare! Anonymkode: 9c6dd...041
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 Jeg er litt hes og er tett i nesen. Om jeg trenger å hoste / nyse, så vil jeg gjøre det i et lommetørkle. Men jeg blir usikker på om det er lov, når de sier man skal være hjemme. Anonymkode: c38eb...2a6
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #4 Skrevet 17. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er litt hes og er tett i nesen. Om jeg trenger å hoste / nyse, så vil jeg gjøre det i et lommetørkle. Men jeg blir usikker på om det er lov, når de sier man skal være hjemme. Anonymkode: c38eb...2a6 Du er jo hjemme... men ta en telefon til coronalinjen så får du trygge svar. Anonymkode: 9c6dd...041
DetYrer Skrevet 17. april 2020 #5 Skrevet 17. april 2020 Bare pass på at du ikke blåser såpebobler på folk.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #6 Skrevet 17. april 2020 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har blitt testet og venter på resultatet. I mellomtiden skal jeg være i full isolasjon. Jeg bor i leilighet på bakkeplan, har ingen ved siden av meg. Men de over har terrasse på skrått over meg (ikke rett over min uteplass). Kan jeg sitte utenfor? Anonymkode: c38eb...2a6 Ja, det kan du. Anonymkode: d8527...9d6
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #7 Skrevet 17. april 2020 Hi her. Jeg ringte kommunens koronatelefon for å være på den sikre siden. Det er lov å sitte utenfor når man har egen uteplass sånn som jeg har. Kan ikke svare for dem som bor i blokk. Sånn hvis andre lurer på det samme 😊 Anonymkode: c38eb...2a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå