Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Sliter en del med underlivet, har en del gul slim som er seigt og det lukter ikke godt, jeg har slitt med vaginal baktrose eller hva det heter, og jeg har tabeletter for det,men kan jeg bare ta de i 7-10 dager,eller bør jeg ringe og snakke med legen først? Anonymkode: b968d...44d
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Dra til lege. Du skal IKKE begynne på antibiotika uten å få klarsignal fra lege. Anonymkode: 185e3...408
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dra til lege. Du skal IKKE begynne på antibiotika uten å få klarsignal fra lege. Anonymkode: 185e3...408 Nei, det holder å ringe lege. Hun har tablettene klart. Anonymkode: 2b109...68e
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #4 Skrevet 17. april 2020 Jeg var til gyn undersøkelse i går. Ikke noe problem å gå til legen. De tar selvfølgelig imot pasienter så lenge man ikke har noen luftveissymptomer. Anonymkode: 9c831...335
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #5 Skrevet 17. april 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg var til gyn undersøkelse i går. Ikke noe problem å gå til legen. De tar selvfølgelig imot pasienter så lenge man ikke har noen luftveissymptomer. Anonymkode: 9c831...335 Men det er jo ingen vits dersom dette er en kjent komplikasjon og hun har tablettene klar. Hun spør om hun bør ringe legen først, les HI. Anonymkode: 2b109...68e
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #6 Skrevet 17. april 2020 Send en e-konsultasjon hvis legen din har det. Vi tar imot pasienter som vanlig nå, utenom luftveissyke da, så er tryggere å være der enn i butikken. Ingen som sitter på venterommet hos oss, kun de som må, andre står ute eller venter i bil. Anonymkode: 3491e...a77
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #7 Skrevet 17. april 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Send en e-konsultasjon hvis legen din har det. Vi tar imot pasienter som vanlig nå, utenom luftveissyke da, så er tryggere å være der enn i butikken. Ingen som sitter på venterommet hos oss, kun de som må, andre står ute eller venter i bil. Anonymkode: 3491e...a77 Jeg var på legekontoret denne uken for å ta blodprøver. Det var flere som satt på venterommet hele tiden jeg var der. Så det er nok litt forskjellig fra sted til sted. Anonymkode: 6a920...e63
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #8 Skrevet 17. april 2020 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg var på legekontoret denne uken for å ta blodprøver. Det var flere som satt på venterommet hele tiden jeg var der. Så det er nok litt forskjellig fra sted til sted. Anonymkode: 6a920...e63 Ja, det er nok. Enn så lenge så gjør vi det sånn, så får vi se hvor lenge det blir sånn. Nå har vi mulighet å ga det sånn siden vi gar ingang fra gata, skjønner det er annerledes andre steder. Anonymkode: 3491e...a77
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #9 Skrevet 17. april 2020 Jeg vil helst la være og gå pga jeg har hjertefeil og derfor veldig utsatt for smitte og må ta buss, noe som egentlig er ganske uaktuelt nå. derfor jeg spør om det er greit jeg ringer ? begynner selvsagt ikke før jeg har snakket Anonymkode: b968d...44d
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #10 Skrevet 17. april 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil helst la være og gå pga jeg har hjertefeil og derfor veldig utsatt for smitte og må ta buss, noe som egentlig er ganske uaktuelt nå. derfor jeg spør om det er greit jeg ringer ? begynner selvsagt ikke før jeg har snakket Anonymkode: b968d...44d Alle som kan unngå å oppsøke andre skal unngå å oppsøke andre. Men å ta en telefon er da vel ikke noe problem? Her er du veldig heldig at du har medisinen liggende. Og - antar jeg - god erfaring med at den virker. Jeg opplevde noe av det samme den aller fleste dagen alt stengte. Hadde knallvondt i hodet, hadde Rinexin liggende, ringte legen for å høre om han anbefalte det. Kom ikke gjennom verken her eller der, annet enn til sykepleiere som ikke ville si noe fra eller til, så da tok jeg til slutt sjansen, siden jeg hadde brukt den før. Den hjalp, og så slapp jeg unna å dra til legen heldigvis. Dersom dette er en kur ville jeg vært mer nøye med å snakke med legen først, da det ikke er alle medisiner man kan hoppe på og av med (antibiotika, kortison, mv). Men om du ha fått de for å bruke de 7-10 dager ved behov, så ville jeg tenkt at nå er tiden inne. Anonymkode: 2b109...68e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå