Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Vet om en bedriftsleder som har alt på stell. Men som er økonomisk utro mot stat, ansatte, kunder og leverandører. Han er dyktig, så kun dyktige folk finner ut av det. Blir han tatt for alt, tror jeg han har en strafferamme på flere år. Samtidig tenker jeg at dette ikke er min sak. Hvis han blir tatt på mitt tips, er jeg redd jeg får samvittighetskvaler. Anonymkode: 8fcea...1c4
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 Hvorfor får du dårlig samvittighet for det? Anonymkode: d63b8...e73
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor får du dårlig samvittighet for det? Anonymkode: d63b8...e73 Mannen lever i sus og dus. Lever livet mer enn noen andre. Blir han tatt, er det på grunn av meg. Anonymkode: 8fcea...1c4
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 Selvfølgelig tipser du! Ikke noe å ha dårlig samvittighet for, for det er han som velger å være kriminell. Anonymkode: 5fef5...a3f
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #5 Skrevet 16. april 2020 du virker sjalu Anonymkode: f02a0...888
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #6 Skrevet 16. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vet om en bedriftsleder som har alt på stell. Men som er økonomisk utro mot stat, ansatte, kunder og leverandører. Han er dyktig, så kun dyktige folk finner ut av det. Blir han tatt for alt, tror jeg han har en strafferamme på flere år. Samtidig tenker jeg at dette ikke er min sak. Hvis han blir tatt på mitt tips, er jeg redd jeg får samvittighetskvaler. Anonymkode: 8fcea...1c4 Han har jo ikke alt på stell hvis han holder på slik. Anonymkode: ee724...9c5
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #7 Skrevet 16. april 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: du virker sjalu Anonymkode: f02a0...888 Vet du, du er så lett gjenkjennelig. Du forsøker deg stadig på utsagn som kun er idioti. Skaff deg et liv, for det er tydelig at du ikke har det. Les, skaff deg kunnskap. Kom deg ut og vær sosial slik at du greier å kommunisere litt mer normalt og kan komme med mer fornuftige uttalelser. Hvorfor mener du man bør være sjalu på en kriminell? Er du kriminell selv - og hvis ikke, hvorfor synes du det er greit å være kriminell? Anonymkode: 5fef5...a3f
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #8 Skrevet 16. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vet om en bedriftsleder som har alt på stell. Men som er økonomisk utro mot stat, ansatte, kunder og leverandører. Han er dyktig, så kun dyktige folk finner ut av det. Blir han tatt for alt, tror jeg han har en strafferamme på flere år. Samtidig tenker jeg at dette ikke er min sak. Hvis han blir tatt på mitt tips, er jeg redd jeg får samvittighetskvaler. Anonymkode: 8fcea...1c4 Hvordan vet du dette? Er det tilfeldig, eller er det deg selv du refererer til med «kun dyktige folk som finner ut av det»? Hva med å snakke direkte med han? Si at du gir han en sjanse til å gjøre opp for seg, og that’s it. Anonymkode: ffb87...b0a
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #9 Skrevet 16. april 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan vet du dette? Er det tilfeldig, eller er det deg selv du refererer til med «kun dyktige folk som finner ut av det»? Hva med å snakke direkte med han? Si at du gir han en sjanse til å gjøre opp for seg, og that’s it. Anonymkode: ffb87...b0a Tror du virkelig at en skurk hører på en ansatt? Han kjører løpet sitt helt til snuten står på døra. Det er folk som ikke bryr seg om advarsler. Ville aldri i livet turt å konfrontere denne personen heller, det kan få konsekvenser. Anonymkode: 1c0f9...27d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #10 Skrevet 16. april 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror du virkelig at en skurk hører på en ansatt? Han kjører løpet sitt helt til snuten står på døra. Det er folk som ikke bryr seg om advarsler. Ville aldri i livet turt å konfrontere denne personen heller, det kan få konsekvenser. Anonymkode: 1c0f9...27d Spurte jeg deg? Anonymkode: ffb87...b0a
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #11 Skrevet 16. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spurte jeg deg? Anonymkode: ffb87...b0a Du vet hva et diskusjonsforum er for noe? Anonymkode: 6daba...a7e
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #12 Skrevet 16. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du vet hva et diskusjonsforum er for noe? Anonymkode: 6daba...a7e Ja, det er nettopp det jeg gjør. Det er altså ikke et sted hvor normale sosiale spilleregler er opphevet. Anonymkode: ffb87...b0a
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #13 Skrevet 16. april 2020 Hvorfor skal du ha dårlig samvittighet? Han stjeler fra ansatte, kunder, eldre, skolebarn, uføre og alt annet som nyter godt av statskassen. Jeg ville nok ha tipset anonymt om jeg var deg da. Anonymkode: afa64...a07
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #14 Skrevet 16. april 2020 Gjør det! Men skaff gjerne bevis så du kan dokumentere det Anonymkode: c8715...1ba
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #15 Skrevet 16. april 2020 Du skal tipse! Lurt å ha bevis, men samtidig lurt å være så anonym som mulig. Anonymkode: 70601...00f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå