Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Ser en del her spør om tips til finere hud. Nå er ikke dette her noe som gjør dere pgotoshopglatte eller botoxstramme, jeg vet heller ikke hvor store deres hudproblemer er. Jeg har en litt tørr hud, er 28 år og har litt mer linjer. Jeg har ikke rynket mye pannen så jeg har ikke dype og mange linjer. Jeg bare ser at jeg er ikke 18 lenger. Litt mer rynker rundt øynene når jeg smiler, ser jeg nærme er det LITT påbegynnende linjer i panna, noe jeg ikke freaker ut av. Og bittelitt påbegynnende kråketær. men de har faktisk blitt mer borte etter jeg begynte med dette; jeg renser huden med rensemelk for ansikt. Ikke nødvendigvis hver dag, kommer an på hva jeg har gjort. Men jeg gjør det gjerne når jeg dusjer. Deretter kan jeg ha på en olje for ansikt. Ikke mye. Nå bruker jeg en fra Decleor. Du bestemmer slev hvilken. Så bruker jeg en Jade Roller. Den lille steinen rundt øynene. Denne hjelper blodsirkulasjonen. Deretrer kan jeg smøre på en fuktighetskrem. her var bare et tips Anonymkode: 50737...4b1
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 Wow du har fått finere hud ved å utføre vanlig ansiktspleie? 😂 Hva gjorde du før? Det er vel vanlig å vaske ansiktet med ansiktssåpe og bruke serum og krem. Anonymkode: 25979...2f5
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Wow du har fått finere hud ved å utføre vanlig ansiktspleie? 😂 Hva gjorde du før? Det er vel vanlig å vaske ansiktet med ansiktssåpe og bruke serum og krem. Anonymkode: 25979...2f5 Er det vanlig å bruke serum? Anonymkode: 28014...c56
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ser en del her spør om tips til finere hud. Nå er ikke dette her noe som gjør dere pgotoshopglatte eller botoxstramme, jeg vet heller ikke hvor store deres hudproblemer er. Jeg har en litt tørr hud, er 28 år og har litt mer linjer. Jeg har ikke rynket mye pannen så jeg har ikke dype og mange linjer. Jeg bare ser at jeg er ikke 18 lenger. Litt mer rynker rundt øynene når jeg smiler, ser jeg nærme er det LITT påbegynnende linjer i panna, noe jeg ikke freaker ut av. Og bittelitt påbegynnende kråketær. men de har faktisk blitt mer borte etter jeg begynte med dette; jeg renser huden med rensemelk for ansikt. Ikke nødvendigvis hver dag, kommer an på hva jeg har gjort. Men jeg gjør det gjerne når jeg dusjer. Deretter kan jeg ha på en olje for ansikt. Ikke mye. Nå bruker jeg en fra Decleor. Du bestemmer slev hvilken. Så bruker jeg en Jade Roller. Den lille steinen rundt øynene. Denne hjelper blodsirkulasjonen. Deretrer kan jeg smøre på en fuktighetskrem. her var bare et tips Anonymkode: 50737...4b1 Så skjønn du er, HI, som tar deg tid til å dele dette! 💛 Takk! Ser ikke bort fra at det å være et godt menneske også hjelper på utseendet! Anonymkode: e6704...100
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #5 Skrevet 16. april 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Wow du har fått finere hud ved å utføre vanlig ansiktspleie? 😂 Hva gjorde du før? Det er vel vanlig å vaske ansiktet med ansiktssåpe og bruke serum og krem. Anonymkode: 25979...2f5 Selvfølgelig måtte det første svarer være spydig. Det er folk her som har spurt hvordan man får bedre hud. Så jeg tenkte å dele noe som ikke er altfor dyrt. Jeg bruker nesten ikke serum nei. Jeg varierer. Olje noen ganger (for ansikt altså) særlig om jeg skal bruke tolleren da kremer hekter seg fast på den. Før så kunne bruke hendene til å massere forsiktig. Det hjelper jo det og, men rolleren kan sette i gang sirkulasjon litt mer. Anonymkode: 50737...4b1
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #6 Skrevet 16. april 2020 Jeg vasker ansiktet med håndsåpe (Lano el lignende) hver kveld, og rent vann om morgenen. Aldri hatt noe problemer. Men så bruker jeg ikke sminke heller, bortsett fra litt øyenskygge og mascara. Anonymkode: 877e4...16c
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #7 Skrevet 16. april 2020 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så skjønn du er, HI, som tar deg tid til å dele dette! 💛 Takk! Ser ikke bort fra at det å være et godt menneske også hjelper på utseendet! Anonymkode: e6704...100 Jeg fanget rett og slett ikke om du var ironisk eller ikke her. Anonymkode: 50737...4b1
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #8 Skrevet 16. april 2020 Jeg satt faktisk i går og tenkte at jeg ville lage et innlegg her inne om hvilken ansiktspleie som var best. Jeg synes huden min er litt grå og kjedelig😊 Så takk😁 Anonymkode: 35391...572
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #9 Skrevet 16. april 2020 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fanget rett og slett ikke om du var ironisk eller ikke her. Anonymkode: 50737...4b1 Beklager! Jeg var IKKE ironisk! Det var mer slik at jeg irriterte meg over det første svaret som kom, og dermed følte for å påpeke at gode holdninger og vennlighet, også er med på å gjøre et menneske pent. Det holder ikke med serum hvis man er sur og gretten, liksom Anonymkode: e6704...100
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #10 Skrevet 16. april 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Beklager! Jeg var IKKE ironisk! Det var mer slik at jeg irriterte meg over det første svaret som kom, og dermed følte for å påpeke at gode holdninger og vennlighet, også er med på å gjøre et menneske pent. Det holder ikke med serum hvis man er sur og gretten, liksom Anonymkode: e6704...100 Aha. nei, nå er ikke jeg en veldig veldig blid person hele tiden. Men huden var fokus her. Jeg bare enkelt ig greit ser at det lille jeg har fått av linjer på panna og rundt øyne er mindre synlig etter jeg begynte med roller, altså økt blodsirkulasjon i ansiktet. Men det sletter jo selvfølgelig ikke alt. Jeg skrev fordi jeg har sett flere her inne som spør om råd for finere hud. Men som vanlig er det som å stikke hånda i et krokodillegap her. Til og med om du bare vil være vennlig. Anonymkode: 50737...4b1
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #11 Skrevet 16. april 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men som vanlig er det som å stikke hånda i et krokodillegap her. Ja, det er det det er. Det er synd. Ja, det øker blodsirkulasjonen og stimulerer vel også alle musklene, også de musklene som trekker i motsatt retning av rynkene. Anonymkode: e6704...100
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #12 Skrevet 16. april 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: nå er ikke jeg en veldig veldig blid person hele tiden. Men huden var fokus her. Jeg tror det er en sammenheng, jeg da. Jeg pleier å si at man kan velge mellom smilerynker (blid) og hengekjaker (sur) Går helt klart for førstnevnte, men det avskjærer meg jo ikke fra å prøve å gjøre så godt jeg kan med huden ellers. Anonymkode: e6704...100
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #13 Skrevet 16. april 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg tror det er en sammenheng, jeg da. Jeg pleier å si at man kan velge mellom smilerynker (blid) og hengekjaker (sur) Går helt klart for førstnevnte, men det avskjærer meg jo ikke fra å prøve å gjøre så godt jeg kan med huden ellers. Anonymkode: e6704...100 Får man hengekjaker av å være deprimert/sur? Eller virker man surere av dem, det er ikke det da? Anonymkode: 50737...4b1
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #14 Skrevet 16. april 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Får man hengekjaker av å være deprimert/sur? Eller virker man surere av dem, det er ikke det da? Anonymkode: 50737...4b1 Nei, altså dette handler jo i stor grad om gener. Enkelte har flotte linjer langs kjeven til langt oppe i årene, og andre har mangel på linjer, enda de er unge. Men ja, tyngdekraften virker jo på alle, og du vil finne få mennesker som er oppe i årene som ikke har kinn som sagger ned forbi kjevebenet, eller tilmed går i ett med huden på halsen. Og dette motvirker man jo i stor grad ved å smile. Men da risikerer man rynker. Anonymkode: e6704...100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå