Gå til innhold

Skattepengene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kommer de i år? Tre uker siden jeg leverte selvangivelsen. Flere av de jeg jobber med har allerede fått sine på konto...

Anonymkode: c774f...2a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk dine, så du får ingen... 

Beklageligvis ikke noen her som vet når du får dine. Men jeg fikk mine. 

Anonymkode: 66735...df0

Skrevet

Jeg vil og ha mine! Mannen er delvis permittert så hadde kommet godt med. Men du kan visstnok sjekke på altinn om de ligger til utbetaling.

Anonymkode: 21a4a...8d6

Skrevet

Kommer ann på om du fikk ny eller gammel? Står info på skatteetaten sine sider om hva som avgjør når du får :)

Anonymkode: 9569d...b82

Skrevet

Fikk ny..

Skrevet

Da skal du få de innen 3 uker fra du leverte 

Anonymkode: f32d3...26b

Skrevet

Hvis du er gift kan det hende mannen din ikke har levert enda? Jeg venter på at min skal få ut fingeren...

Anonymkode: f9182...7ca

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du er gift kan det hende mannen din ikke har levert enda? Jeg venter på at min skal få ut fingeren...

Anonymkode: f9182...7ca

Mannen har levert. Tre uker siden jeg leverte i dag, så da skal de vel komme iløpet av dagen.

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannen har levert. Tre uker siden jeg leverte i dag, så da skal de vel komme iløpet av dagen.

Når leverte mannen din da, dere får de jo samtidig så om det ikke er 3 uker siden han leverte kan det ta noe lenger tid...

Anonymkode: ffe20...713

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da skal du få de innen 3 uker fra du leverte 

Anonymkode: f32d3...26b

Hvor fant du den infoen?

Anonymkode: 21a4a...8d6

Skrevet

Mannen må betale om det har noe å si. Fikk de ikke i dag heller. Er jo ikke krise. Hadde bare følelsen at de fleste fikk de umiddelbart nesten. Hi

Skrevet

Skatteoppgjør kommer i puljer. Og selv om du har levert med en gang betyr det ikke at du får med en gang. Det blir plukket stikkprøver for kontroll som kan forsinke ditt oppgjør. Og ikke glem at skatteoppkrever har 3 uker frist for å utbetale fra oppgjørsdato. De aller fleste kemnere utbetaler omgående fordi de blir nedringt ellers men rent formelt kan det ta en stund.

Så min anbefaling er å ta det med ro, så lenge du ikke får melding at oppgjøret er klar i Altinn blir det ingen utbetaling.

Anonymkode: d069f...aed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...