Gå til innhold

Robotstøvsuger med 3 barn og langhåret katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noe som gjør hverdagen litt lettere og har ett lite håp om at en robotstøvsuger gjør akkurat dette 🙈 

Med 3 barn og en langhåret katt som lager de største skyene av hår blir det litt arbeid😉Så da trenger jeg tips til hvilken robotstøvsuger som er best 😊

Anonymkode: 85407...e78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Xiaomi roborock s6 (eldre modeller er like bra)har vi og er veldig fornøyd. Den vant noe best i test og flere anbefalte den på Facebook spesielt til langhårete husdyr. Nå røyter jeg betydelig mer enn husdyret å det går fint😅. Søk på xiaomi i søkefeltet på Facebook så får du nok opp flere diskusjoner på denne støvsugeren. Verdt pengene. Før støvsuger JEG to ganger om dagen, nå vasker denne 1etg hver kveld. For min del har dette fjernet mye frustrasjon og irritasjon her hjemme. Jeg merker at den har lettet på hverdagsstresset og det var en god investering. Verdt pengene. Har anbefalt Xiaomi til flere venninner med barn og dyr å vi er enige om at vi burde kjøpt den tidligere😂

Anonymkode: be4cb...594

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Xiaomi roborock s6 (eldre modeller er like bra)har vi og er veldig fornøyd. Den vant noe best i test og flere anbefalte den på Facebook spesielt til langhårete husdyr. Nå røyter jeg betydelig mer enn husdyret å det går fint😅. Søk på xiaomi i søkefeltet på Facebook så får du nok opp flere diskusjoner på denne støvsugeren. Verdt pengene. Før støvsuger JEG to ganger om dagen, nå vasker denne 1etg hver kveld. For min del har dette fjernet mye frustrasjon og irritasjon her hjemme. Jeg merker at den har lettet på hverdagsstresset og det var en god investering. Verdt pengene. Har anbefalt Xiaomi til flere venninner med barn og dyr å vi er enige om at vi burde kjøpt den tidligere😂

Anonymkode: be4cb...594

Skal sjekke den ut 😊 takk for tips 😊

Skrevet

Kjøp en med gummuruller der hår og dritt blir dratt inn, ikke børster. Børster er et mareritt å rengjøre, men gummirullene klikket jeg løs og har fine på 30 sekunder. Rumba 880 f.eks har dette.

Anonymkode: ec1f9...898

Skrevet

Vi har og tre barn og katt. Vi kjøpte Xiaomi Roborock S5 i vinter, og gurimalla så glad jeg er blitt i den! Den gjør en fantastisk jobb, og sparer meg for masse tid. Anbefales!

Anonymkode: 9113f...2b8

Skrevet

To langhårede hunder og en katt med katteluke her, kjøpe roborock s5 vi og, tar det aller meste som er her , inkludert en kvist eller to om katta drar med inn. Veldig greit at den i tillegg kan kjøre en lett mopping over gulvet om det trengs.

Anonymkode: 0b4cb...13a

Skrevet

Takk for svar alle 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...