Gå til innhold

Kan dette forumet snart bytte navn til sletteforum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sletter jo ENORMT mange debatter! 

Anonymkode: f44af...d54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sletter avsporinger, noe som er helt på sin plass mange ganger. Mange tråder ødelegges av tullete krangling

Anonymkode: 92847...615

Skrevet

Det er bare å holde seg til forumreglene, så blir ikke ting slettet...

Anonymkode: 48713...a49

Skrevet

Bare hold deg til reglene og vis alminnelig folkeskikk så blir ikke halvparten av det du skriver slettet.

isipisi. 

Anonymkode: c1d1e...ee9

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De sletter avsporinger, noe som er helt på sin plass mange ganger. Mange tråder ødelegges av tullete krangling

Enig, er nesten like ille som KG. 

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare hold deg til reglene og vis alminnelig folkeskikk så blir ikke halvparten av det du skriver slettet.

isipisi. 

Helt feil, de sletter ikke bare avsporinger, de sletter dialoger! Det vil alltids finnes avsporinger i en diskusjon og du kan ikke bare slette den! Dette er ikke et forum, det er et sletteforum! 

Skrevet
2 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Enig, er nesten like ille som KG. 

Hva er KG?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Helt feil, de sletter ikke bare avsporinger, de sletter dialoger! Det vil alltids finnes avsporinger i en diskusjon og du kan ikke bare slette den! Dette er ikke et forum, det er et sletteforum! 

Så finn deg et annet forum da. Selvfølgelig kan de slette avsporinger, selv om det er dialoger.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva er KG?

Kvinneguiden 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så finn deg et annet forum da. Selvfølgelig kan de slette avsporinger, selv om det er dialoger.

Selvfølgelig må jeg finne et annet forum. Det er jo ikke bare for min del jeg opprettet denne trården men helt klart, vi kan jo alle finne annet forum. Jeg ble skuffet da jeg åpnet forumet ikveld og såg at flere dialoger var slettet. Hvis man er på tv og har en dialog, man kan jo ikke slette etterpå? Men jeg skjønner at dette forumet ikke vil til topps. Det er bare å finne seg noe annet å gjøre på ja. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig må jeg finne et annet forum. Det er jo ikke bare for min del jeg opprettet denne trården men helt klart, vi kan jo alle finne annet forum. Jeg ble skuffet da jeg åpnet forumet ikveld og såg at flere dialoger var slettet. Hvis man er på tv og har en dialog, man kan jo ikke slette etterpå? Men jeg skjønner at dette forumet ikke vil til topps. Det er bare å finne seg noe annet å gjøre på ja. 

Holder man seg til reglene, så blir ikke dialogene slettet. Det er utrolig irriterende med folk som ødelegger tråder med krangling, og enkelte brukere tror at alle tråder handler om de og avsporer noe veldig.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

De sletter jo ENORMT mange debatter! 

De sletter bare det som blir rapportert og som viser seg å være utenfor regelverket.

Anonymkode: 4cda2...2cd

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt feil, de sletter ikke bare avsporinger, de sletter dialoger! 

Kan du gi et eksempel?

Anonymkode: 4cda2...2cd

Skrevet

Elsker at de sletter brukerdebatt og avsløringer :)

Skrevet

Vært her inne siden 2003. Aldri opplevd at de har slettet annet enn hetsing og krangling, hvilket er helt på sin plass. Den siste måneden har folk vært ekstra sure og grinete her inne, og sporer av hver eneste diskusjon omtrent, så jeg støtter at de sletter ufine innlegg. 

Anonymkode: b7dab...e84

Skrevet

Om du er den snurtne alenemoren som alle vil være hos i den hjemmekontor tråden, så skjønner alle andre hvorfor ‘dialogen’ din ble slettet! Ta det til etterretning og tenk over din måte å kommunisere med andre på! Ta lærdom, rett og slett. 

Skrevet
36 minutter siden, Tøystykke skrev:

Elsker at de sletter brukerdebatt og avsløringer :)

Ja, huff, disse plagsomme avsløringene!

😂

Er det avsløringene om hvor farlig covid-19 er, som ingen andre har forstått, men som brukere her inne vet alt om? 🦠

Eller at barn, barnehageansatte og lærere skal ofres av regjeringen, slik at vi andre får masse penger? 💰

Anonymkode: aa702...010

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, huff, disse plagsomme avsløringene!

😂

Er det avsløringene om hvor farlig covid-19 er, som ingen andre har forstått, men som brukere her inne vet alt om? 🦠

Eller at barn, barnehageansatte og lærere skal ofres av regjeringen, slik at vi andre får masse penger? 💰

Avsporinger 🤣 Autocorrect  

Skrevet
6 minutter siden, Tøystykke skrev:

Avsporinger 🤣 Autocorrect  

Funny because it’s true! 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...