Gå til innhold

Dere med barn med diagnoser (ADHD, autisme etc)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barna hatt det bedre eller verre nå når de har vært hjemme? 

Anonymkode: 22235...d79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To med adhd. En har hatt det bedre og en verre. 

Anonymkode: b961c...103

Skrevet

Bedre skolemessig med en til en hjemme nå. Mer uro i kroppen av mye innetid. Veldig sosial og savner venner.

Anonymkode: 693c0...1b2

Skrevet

Har en 9-åring med adhd. Han sier han har det bedre med hjemmeskole og håper han slipper å dra på skolen når den åpner. (Litt uklart om faren er i såpass risikogruppe at han skal være hjemme.)

Litt usikker på hvorfor, han har venner (som han sier han ikke savner) og blir ikke mobbet eller noe. Men han sier det er lettere å konsentrere seg hjemme for han blir så forstyrret av alt som skjer rundt ham på skolen. Jeg er litt overrasket over at han synes det er helt greit å være så mye alene, han har ikke søsken heller.

Anonymkode: fb360...198

Skrevet

Min jente med adhd og asperger har det veldig bra i denne situasjonen. Hun er roligere, blidere og jobber bedre med skolearbeid enn noen gang. 

Anonymkode: ff741...d2b

Skrevet

Min har vært roligere og mer harmonisk. Jobber bra.

Anonymkode: 79fec...f53

Skrevet

Tja, HUN har det vel helt greit, men jeg holder på å bli gaaal av at hun hopper og løper rundt så mye!! 😂 

Hun har vært litt på skolen heldigvis, 3 timer 3 dager i uka. Prøver å gjøre litt skolearbeid hjemme de 2 andre dagene, det er ikke enkelt å få til. Hun blir fryktelig sint av å bli satt krav til dessverre. Har autisme. 

Anonymkode: b9a34...22a

Skrevet

Værre..

Jeg kjenner min sønn og føler selv at jeg er en god mamma for han. Men en god spesialpedagog er jeg definitivt ikke :( 

Min skal utredes for asd.

Anonymkode: 96053...4ec

Skrevet

Min har asperger, og har det vel helt greit hjemme. Han har all undervisning på grupperom med en annen elev, så han har det jo stille og rolig på skolen. De har og en skolehund med seg, som han savner. Men nå skal han hver tirsdag på tilvenning til ungdomsskolen, da sammen med den andre eleven og spes.ped, skolehunden er og med. Så han hadde en veldig fin dag på tirsdag.

Anonymkode: feadd...823

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...