Gå til innhold

Dere som har/hadde planer om utlandet i sommer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere avbestilt? Vi har leid oss hus i Kroatia i august. Er vel bare å avbestille tenker jeg. Mannen vil avvente litt å se det ann... Hva tenker dere andre?

Anonymkode: af550...b3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroatia hadde jeg avbestillt med engang for det kommer ikke til å bli lov å reise der. 

Vi har forhåndsbetalt for en uke overnatting i Sverige å har ikke avbestillt enda. Har ett lite håp om at det blir lov å reise til Sverige.

Anonymkode: 8063f...557

Skrevet

Vi skulle til England og Frankrike men tror ikke det blir noe av... kjempetrist, har mye familie der😢

Anonymkode: e1774...176

Skrevet

Jeg lurer på det samme. Men usikker på om det er noe å tape på å avbestille FØR et endelig nekt, noe det ikke er for dette tidsrommet enda. Jeg tror forsikringene vil leite med lykt og lupe for å finne smutthull til å ikke betale ut. 

Anonymkode: 849b7...2b7

Skrevet

Vi skulle til Kreta i juli, avbestilte i dag. Før påske hadde vi tenkt å se det an til slutten av mai, men regner med det blir uaktuelt med utenlandsturer i år. 

Anonymkode: 27c45...7f0

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi skulle til Kreta i juli, avbestilte i dag. Før påske hadde vi tenkt å se det an til slutten av mai, men regner med det blir uaktuelt med utenlandsturer i år. 

Anonymkode: 27c45...7f0

Erna sa jo senest idag på pressekonferansen for barn at det mest sannsynlig bare blir innlandsreiser i år ja så like greit å avbestille nå.Er jo uansett ikke noe gøy å reise på tur å risikere at dere bare må sitte på hotellrommet/ i leiligheten. Foreldrene mine dro til Spania dagen etter skolene stengte å de fikk kun en dag på stranden,resten av uken måtte de holde seg inne hele oppholdet å de fikk kun være på hotellrommet sitt. Sånn kan det jo bli på Kreta også.

Skrevet

Vi skulle til Spania i juli, avlyste den turen for 2 uker siden..

Anonymkode: 00d7c...525

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kroatia hadde jeg avbestillt med engang for det kommer ikke til å bli lov å reise der. 

Vi har forhåndsbetalt for en uke overnatting i Sverige å har ikke avbestillt enda. Har ett lite håp om at det blir lov å reise til Sverige.

Det er lov å reise til Sverige nå, men da må dere i karantene etterpå. 

Anonymkode: 620b3...eca

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er lov å reise til Sverige nå, men da må dere i karantene etterpå. 

Anonymkode: 620b3...eca

Okey bare ser at om folk nevner å dra til Sverige nå så blir de jo halshugd så bare regnet at det ikke var lov å dra der. Vi skal ikke reise før midten av juli da. Karantene skal vi alltids overleve,god unnskylding for å få matvarene på døren :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...