Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Har alltid elsket Sarah, Viktoria og Vilde 🥰*sukk!* Navn jeg ikke liker så godt er Lea, Emma, Nora og Emily. Guttenavn jeg liker må være Fillip, Vetle og Jakob. Navn jeg ikke er like begeistret for er Matias, Lukas og Emil. Hva med dere? Anonymkode: 838ed...062
Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Synes alle navnene dine var i samme kategori😅 Jeg liker godt Ingeborg, Klara, Agnes, Thorvald, Anton, Olav. Ikke så glad i «veldig» bibelske navn som Samuel, Noa, Isak, Rakel, Lea. Spesielt ikke hvis de staves Isaac, Noah, Leah etc. Liker heller ikke så godt navn som Kevin, Matheo, Emilian, Sander o.l. Anonymkode: 3e24f...f02
Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes alle navnene dine var i samme kategori😅 Jeg liker godt Ingeborg, Klara, Agnes, Thorvald, Anton, Olav. Ikke så glad i «veldig» bibelske navn som Samuel, Noa, Isak, Rakel, Lea. Spesielt ikke hvis de staves Isaac, Noah, Leah etc. Liker heller ikke så godt navn som Kevin, Matheo, Emilian, Sander o.l. Anonymkode: 3e24f...f02 Er Thorvald på topplista asså? Anonymkode: a65de...c1b
Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 Synes disse er ok: Filip, Oskar og Noa - Sofia, Maja, Ingrid. Disse er mindre ok: Emil, Henrik, William - Emma, Nora, Sara. Anonymkode: a65de...c1b
Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 Liker egentlig alle på topp listen ❤️ men spesielt Filip, Henrik, Emil, Nora og Emma Anonymkode: af564...750
Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #6 Skrevet 15. april 2020 Må innrømme at jeg synes det er merkelig og ekstremt korttenkt av såkalt voksne å skrive på offentlige sider at de hater eller ikke liker visse navn. Husk at det er barn som også leser det dere skriver. Snakk med venninner om det, men det trengs virkelig ikke skrives på nett! Anonymkode: a65b0...46a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #7 Skrevet 15. april 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Må innrømme at jeg synes det er merkelig og ekstremt korttenkt av såkalt voksne å skrive på offentlige sider at de hater eller ikke liker visse navn. Husk at det er barn som også leser det dere skriver. Snakk med venninner om det, men det trengs virkelig ikke skrives på nett! Anonymkode: a65b0...46a Fordi vi alle skal leve i en verden der vi er like? Tenker likt og føler likt? Anonymkode: 7d758...684
Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #8 Skrevet 15. april 2020 Jeg liker Ingrid og Olivia, og Jakob, Oliver og Noah 🙂 Anonymkode: fc0f8...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå