Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Vet du hva jeg sidestiller med rasisme? Folk som snakker om klasser, utdanningsnivå etc., og bruker det som hersketeknikk i tråder for å forsøke og hevde seg selv. Anonymkode: 85b9d...e77
Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet du hva jeg sidestiller med rasisme? Folk som snakker om klasser, utdanningsnivå etc., og bruker det som hersketeknikk i tråder for å forsøke og hevde seg selv. Anonymkode: 85b9d...e77 Enig med deg. Og ikke minst hvordan de er mot uføre. Anonymkode: 87851...bc9
Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 Så fint at dere har laget dere en helt egen tråd til å lufte uvitenheten og mindreverdighetskompleksene deres i. Anonymkode: 15702...ddb
Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 Jeg synes det er skikkelig irriterende med folk fra bygda som i sitt ensidige by-hat smører på, kaller Oslo-folk for uhygieniske, at vi "kliner til alt vi tar på" og at vi bor i et "rottereir". Det er ikke vanskelig å forstå hvorfor disse menneskene ikke bor i Oslo, og det er selvsagt helt fint, deres valg og alt det der, men det er vanskelig å forstå hvorfor de må være så ufattelig lite nyanserte - og frekke i kjeften attpåtil. Anonymkode: 7a8e4...400
Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes det er skikkelig irriterende med folk fra bygda som i sitt ensidige by-hat smører på, kaller Oslo-folk for uhygieniske, at vi "kliner til alt vi tar på" og at vi bor i et "rottereir". Det er ikke vanskelig å forstå hvorfor disse menneskene ikke bor i Oslo, og det er selvsagt helt fint, deres valg og alt det der, men det er vanskelig å forstå hvorfor de må være så ufattelig lite nyanserte - og frekke i kjeften attpåtil. Anonymkode: 7a8e4...400 De er jo samme ulla. Anonymkode: 85b9d...e77
Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #6 Skrevet 15. april 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes det er skikkelig irriterende med folk fra bygda som i sitt ensidige by-hat smører på, kaller Oslo-folk for uhygieniske, at vi "kliner til alt vi tar på" og at vi bor i et "rottereir". Det er ikke vanskelig å forstå hvorfor disse menneskene ikke bor i Oslo, og det er selvsagt helt fint, deres valg og alt det der, men det er vanskelig å forstå hvorfor de må være så ufattelig lite nyanserte - og frekke i kjeften attpåtil. Anonymkode: 7a8e4...400 Når smittefrekvensen går ned i den byen, lover jeg å slutte. Ikke et øyeblikk før. Fram til da er den et rottereir full av pestrotter som sørger for at resten av landet kollapser økonomisk. Folk i Oslo får bevise at de klarer å vaske seg, det holder ikke å bare være fornærma. You talk the talk, but do you walk the walk? Anonymkode: 7b8f3...7de
Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #7 Skrevet 15. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Når smittefrekvensen går ned i den byen, lover jeg å slutte. Ikke et øyeblikk før. Fram til da er den et rottereir full av pestrotter som sørger for at resten av landet kollapser økonomisk. Folk i Oslo får bevise at de klarer å vaske seg, det holder ikke å bare være fornærma. You talk the talk, but do you walk the walk? Anonymkode: 7b8f3...7de Men Oslo er jo en innvandrerby. Det finnes knapt nordmenn der lenger. Anonymkode: ebfcd...7f0
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #8 Skrevet 16. april 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Men Oslo er jo en innvandrerby. Det finnes knapt nordmenn der lenger. Anonymkode: ebfcd...7f0 75-80% er ingen? Anonymkode: 7b8f3...7de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå