Gå til innhold

Rasisme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du hva jeg sidestiller med rasisme? Folk som snakker om klasser, utdanningsnivå etc., og bruker det som hersketeknikk i tråder for å forsøke og hevde seg selv. 

Anonymkode: 85b9d...e77

Videoannonse
Annonse
Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet du hva jeg sidestiller med rasisme? Folk som snakker om klasser, utdanningsnivå etc., og bruker det som hersketeknikk i tråder for å forsøke og hevde seg selv. 

Enig med deg. Og ikke minst hvordan de er mot uføre. 

Anonymkode: 87851...bc9

Skrevet

Så fint at dere har laget dere en helt egen tråd til å lufte uvitenheten og mindreverdighetskompleksene deres i.

Anonymkode: 15702...ddb

Skrevet

Jeg synes det er skikkelig irriterende med folk fra bygda som i sitt ensidige by-hat smører på, kaller Oslo-folk for uhygieniske, at vi "kliner til alt vi tar på" og at vi bor i et "rottereir". Det er ikke vanskelig å forstå hvorfor disse menneskene ikke bor i Oslo, og det er selvsagt helt fint, deres valg og alt det der, men det er vanskelig å forstå hvorfor de må være så ufattelig lite nyanserte - og frekke i kjeften attpåtil.

Anonymkode: 7a8e4...400

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er skikkelig irriterende med folk fra bygda som i sitt ensidige by-hat smører på, kaller Oslo-folk for uhygieniske, at vi "kliner til alt vi tar på" og at vi bor i et "rottereir". Det er ikke vanskelig å forstå hvorfor disse menneskene ikke bor i Oslo, og det er selvsagt helt fint, deres valg og alt det der, men det er vanskelig å forstå hvorfor de må være så ufattelig lite nyanserte - og frekke i kjeften attpåtil.

De er jo samme ulla.

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når smittefrekvensen går ned i den byen, lover jeg å slutte. Ikke et øyeblikk før. Fram til da er den et rottereir full av pestrotter som sørger for at resten av landet kollapser økonomisk. 

Folk i Oslo får bevise at de klarer å vaske seg, det holder ikke å bare være fornærma.  You talk the talk, but do you walk the walk? 

Anonymkode: 7b8f3...7de

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Når smittefrekvensen går ned i den byen, lover jeg å slutte. Ikke et øyeblikk før. Fram til da er den et rottereir full av pestrotter som sørger for at resten av landet kollapser økonomisk. 

Folk i Oslo får bevise at de klarer å vaske seg, det holder ikke å bare være fornærma.  You talk the talk, but do you walk the walk? 

Men Oslo er jo en innvandrerby. Det finnes knapt nordmenn der lenger. 

Anonymkode: ebfcd...7f0

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men Oslo er jo en innvandrerby. Det finnes knapt nordmenn der lenger. 

Anonymkode: ebfcd...7f0

75-80% er ingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...