Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #1 Skrevet 15. april 2020 Jeg har ett barn som er 10 år og har vært sammen barnefar i mange år. Vi har alltid vært enige om kun ett barn selvom mitt ønske har vært to. Den siste tiden har ønsket om et barn til vært ekstremt. Jeg får vondt i magen når jeg tenker på det. Det har vært tider jeg har ønsket et barn til, men som regel har det roet seg. Jeg er jo veldig glad for å være ferdig med småbarnstiden og alt det, men allikevel gnager ønsket. Jeg vet at et barn til er uaktuelt for mannen. Hvordan få tankene vekk fra ønsket om ett til? Å gå fra mannen for å prøve å finne en ny for å få baby er uaktuelt Anonymkode: f2bb1...eef
Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #2 Skrevet 15. april 2020 Vet du at et barn til er uaktuelt for mannen fordi du har pratet med han om det, fortalt om ditt ønske om et til? Eller bare går du ut fra at det han sa for 10 år siden fremdeles gjelder? Han kan jo ombestemme seg han også om han vet om ditt ønske... Anonymkode: f877a...48f
Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #3 Skrevet 15. april 2020 Har såklart snakket med han om det. Anonymkode: f2bb1...eef
Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 Uff, fryktelig vanskelig situasjon og jeg forstår deg godt. Hva er grunnen til at han ikke vil ha flere barn? Hvis han har gode grunner for å ikke ønske flere, kan forholde ryke. Et barn er mye ansvar og tror mange forhold blir vanskelige fordi det krever mye å ha flere barn. Jeg leser ofte innlegg her inne om kvinner med flere barn, der far ikke bidrar. Lurer ofte på om det hadde vært bedre hvis disse mennene hadde sagt ifra at de ikke orker å oppdra flere barn enn melde seg ut i etterkant. Anonymkode: caa72...f29
Anonym bruker Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 Det er også noe å tenke på at barnet kan ha spesielle behov Det er tungt nok for et forhold å få et barn som trenger litt eller mye ekstra, som gir mange ekstra bekymringer for nåtid og fremtid, som gjør livet ganske annerledes enn før når begge ønsker barnet. Når det egentlig bare er en som ønsker barnet og trumfer det gjennom, kan det bli ekstra vanskelig om barnet har spesielle behov... Anonymkode: f877a...48f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå